BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitslag populariteitspoll!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Uitslag populariteitspoll!

Na het hele gebeuren, gaat er nu weer wat gebeuren! De Miljonairs moeten namelijk alweer plaatsnemen op de bank. Er komt een plasmaboodschap! Het blijkt de uitslag van de populariteitspoll te zijn. "Nu de finaledatum bekend is gemaakt, blijkt dit het stemgedrag sterk te hebben beïnvloed", spreekt de Plasmaboy. Huub is toch altijd nog de koning van de poll, want hij heeft 31 % gekregen. Claire is nog steeds niet zo populair en is laatste geëindigd met 3 %. Jaap heeft een lichte stijging en heeft 11 % van de stemmen. Brian en Amanda blijken een heuse inhaalslag te hebben doorgemaakt, want Amanda eindigt als derde met 26%. Brian kan Huub net niet van de troon schoppen, want hij heeft 29% van de stemmen. Met deze kleine verschillen, wordt het natuurlijk wel steeds spannender!

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:25   quote  deeplink  
En terecht goed voor amanda en brain nu zal wel bij Nowlive gelijk het hokje aanvallen want dat kan niet nou Nowlive of liever gezegd de fam. van Huub ga maar bellen weer val ze maar weer aan het hokje volgens jullie geheel onterecht toch ik zeg ik vind het super goed
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:25   quote  deeplink  
En terecht goed voor amanda en brain nu zal wel bij Nowlive gelijk het hokje aanvallen want dat kan niet nou Nowlive of liever gezegd de fam. van Huub ga maar bellen weer val ze maar weer aan het hokje volgens jullie geheel onterecht toch ik zeg ik vind het super goed
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:47   quote  deeplink  
Helemaal gelijk Merty, moet je opletten ff met de strontemmer gerammeld en heel Geen leven word gek, ja nu het wel gaat tellen zijn de garnalen pellers zo uitgeteld, hadden ze maar geen vliegtuigje moeten huren, stel domboos. en niet alleen geen leven en achterban van Huub kan smsjes kopen, Jaap heeft dat er flink ingepeperd. maar ja, je licht wat mensen op, en je kunt weer 1000 smsjes kopen Voor Huubje. geen leven nog 2 maanden en dan bloed het dood, of hebben ze al de bigbrother opgekocht? en Gaat Joris 3 pinter erin?
bonnie300
 bonnie300 - woensdag 19 maart 2008 - 22:49   quote  deeplink  
tegen die tijd dat huub er uit kom
moeten zijn fam/fan,s bij de lenning voor al die sm,sjes
nog gaan afbetalen hahaha
ze dachten het geld op huub te kunnen verhaalen
maar die zal geenduutwinnen

haha al op het geld aan al zijn boetes,,
en drank misbruik
ach kan ie weer naar kpn
een telefoontje jatten als borg
heeft hij verteld he ja echt dat hij vaak
die dingen jatte voor fam en vrienden
toen hij nog telefoonverkoper was

oja goed voor aman en brain
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Voor alle Brian en Amanda fans gefeliciteerd. vanuit Almere.
bonnie300
 bonnie300 - woensdag 19 maart 2008 - 23:13   quote  deeplink  
ja van mij ook uit (hasselt)
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 01:00   quote  deeplink  
Zo is dat nou dan zal onze zogenaamde Sly van Nowlive weer een Topic maken ik wordt niet goed dat er steeds mensen beweren dat achter Nowlive fam. van Huub schuilt dit is geen Huub site nee nee dat geloof je toch niet het is een site voor iedereen alleen maar sukkels van fam. zit erop en als het zo een site voor iedereen was waarom mag je geen mening geven over huub die kikker. Echt ik vind het een kikker arogante kwal en inderdaad laat hij weer buiten lopen vraag me af of hij dan ook zoveel praatjes heeft.
DIe vader van hem spoort hem helemaal niet met zijn info over brain en amanda dat loopt helemaal niet nee in iedere relaties heb je ups and downs hij kan er toch over mee praten ten slot van rekening was hij en de moeder van huub toch getrouwd geweest of zijn ze gaan scheiden omdat het juist zo goed liep en dat ze nooit worden hadden laat me niet lachen.
NOWLIVE IS EEN SHIT SITE DAT IS MIJN MENING
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 20 maart 2008 - 02:07   quote  deeplink  
Ach ik vind het ook merkwaardig dat die drie opeens zo dicht bij elkaar zitten terwijl het altijd Huub is geweest die ver bovenin stond (waarom vraag ik me nu nog steeds af). Gelukkig heb ik nooit gestemd voor die onzin :)
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 04:43   quote  deeplink  
ook van uit Terheijden hartelijk gefeliciteert ja huub hard lopers zijn dood lopers is het gezegde en dat komt allemaal uit er zullen straks heel wat deurwaarders op de stoep staan om hun geld te innen bij de zogenaamde fans van huub mensen helemaal gek gemaakt en straks kunnen ze huilen over de rekeningen en zijn vader is alles al aan het regelen voor straks laat me niet lachen doorgestoken kaart komt altijd uit de uitslag was daarom ook niet vreemd nu dus nogmaals hard lopers kijken waar je straks staat bij kpn ik vind dit geweldig voor de andere bewoners en huub palma ook al niet meer in je macht he en zo volgen er nog veel meer kikkeroog
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 20 maart 2008 - 08:07   quote  deeplink  
DGKJaapio !!!helemaal niet zo gek hoor die PP
Eerlijk
is eerlijk wat zie,,jedie huub nou helemaal doen??
en natuurlijk blijkt de groep\fam\fan\ nowlive
stemmen op baas iemendal (huub) maar
met al hun actie,s daar op die site hebben ze veel
mensen tegen hen gekregen,, het is toch niet normaal
als je je mening gewoon geeft,, gewoon eerlijk voor
wat je ziet dat er gebeurt dat je zo wordt afgemaakt
op die nowlive ,,?? als het om huupermannetje gaat ??
en over brian nou na die word daar onterecht echt afgemaakt
ook al doethij niets ze verzinnen net als huub een leugen
om kwaad over hem te praaten niet normaal

je mag best voor iemand zijn geeft niets
maar je kunt toch nog wel eerlijk blijven,,
ja voor je eigen best wil anders is er toch iets niet goed in
je bovenkamer dacht ik zo,,
maar ja goed zij hebben gewoon door gestemd hun vast bedrag
\alleen voor brain en amanda hebben veel meer
mensen gestemd en dat is het punt
dus het aantal stemmen voor brain was eingenlijk
veel meer,,altijd al

dan voor huub, als ze van af het begin eerlijker waren geweest
dat je per keer eenmaal mag stemmen
dan hadden jullie dat kunnen zien
p/s voor alle duidelijkheid ik ben geen fan van niemand
hoor ik zie gewoon veel goudenkooi en heb mijn mening daar
over.
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 08:33   quote  deeplink  
huub gefeliciteert ondanks dat je wat lager heb gescoort je staat noch steeds boven aan,er is nooit iemand geweest die boven jou uit gekomen is,en wat heet eerlijk ?het hele progamma is een grote corrupte bende.
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 20 maart 2008 - 11:28   quote  deeplink  
huub gefeliciteert ondanks dat je wat lager heb
gescoort je staat noch steeds boven aan, en dat is
maar goed ook wat het is lastig omdat je zo klein
bent om je te hooren vallen van jouw berg,,fan,s
maar nu kunnen we je zonder vaart horen vallen
straks ,,,hebben wij er ook nog wat aan hahah
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 11:44   quote  deeplink  
eerst zien dan geloven
tino
 tino - donderdag 20 maart 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Huub gefeliciteerd, je "staat" nog steeds bovenaan, maar 90% van de mensen zijn boven jou uit gekomen, het vstreelt natuurlijk je ego weer enorm dat je ergens boven uit steekt, maar we weten dat kleine k"tkereltjes dat altijd hebben, ze willen zo graag groot lijken.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 - 12:06 schreef tino het volgende:
Huub gefeliciteerd, je "staat" nog steeds bovenaan, maar 90% van de mensen zijn boven jou uit gekomen, het vstreelt natuurlijk je ego weer enorm dat je ergens boven uit steekt, maar we weten dat kleine k"tkereltjes dat altijd hebben, ze willen zo graag groot lijken.
Wanneer niemand anders een veer in je hol steekt, moet je het zelf wel doen, en hij doet het niet zo lang tot zijn achterban het ook geloofd. in principe zou je medelijden met hem moeten hebben. Maar dat heeft hij al met zichzelf. dus why bother?
tino
 tino - donderdag 20 maart 2008 - 13:00   quote  deeplink  
nou gaat hij toch een potje zitten janken...daar is hij wel goed in.
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 20 maart 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 - 12:06 schreef tino het volgende:
jaaaaa die is goed ik kan maar niet stoppen met lachen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitslag populariteitspoll!

0.0053191