|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub belt Theo!
Huub is een beetje terneergeslagen door de uitslag van de populariteitspoll. Hij trekt zich nog even terug in de Private Room en besluit zijn vader te bellen. "Ik heb nog nooit zo laag gescoord", moppert Huub nadat hij gedag heeft gezegd. "Maar ik kom naar huis!", roept hij vervolgens uitgelaten. Theo is ook erg blij en laat weten dat hij druk is om alles te regelen. "Als je eruit komt, gaan we er een mooie tijd van maken!", klinkt het aan de andere kant van de lijn. "Vanaf zaterdag duurt het nog maar twee maanden, dit hele geintje. En dan ben ik heel rijk! Of niet...", vertelt hij. "Ga er maar uit van wel! Je gaat wel winnen toch? Moet niet moeilijk zijn", zegt Theo zelfverzekerd. "We hebben nog 44 seconden trouwens ouwehoer", lacht Huub. "Wij staan buiten de Kooi te wachten op jou!", verzekerd zijn vader hem nog. "Ik hou veel van je heel veel succes en zet 'm op!", zijn de laatste woorden van Theo. "Je hebt binnenkort een hele rijke zoon! Hou ook van jou pap!", en de tijd zit er alweer op. Huub is in ieder geval een stuk vrolijker!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
smeerpijp hij krijgt weer voorang, en weer in zijn eigen telefoon verkoop praatjes geloven in de telegraaf van 23 mei, het zou toch het allermooist zijn, Huub gewoon dr uit gekelderd door zijn eigen mattie? alles doen voor een miljoen is het spel toch nu? ze zitten er niet om vrienden te maken. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Zo is het maar net. Walchelijk hoe die griezel met zijn vader zit te bellen. Hij heeft die arrogantie niet van een vreemde. En hoorde je wat hij zei.Dat Huub maar even met ............moest gaan praten.Zou dat achter zijn bij de regie dan is het echt doorgestoken kaart en baal ik als een stekker.In iedergeval heeft hij veel verloren in de po-po, net goed. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou het is niet zo dat hij verloren heeft. het is gewoon zo dat er ontzettend veel gestemd is op Brian en Amanda, ze hebben nu de kijkcijfers verdubbeld. je moet voor de gein maar eens het filmpje kijken, hoe hij zat te lachen als een gestoorde over de angst van de medemiljonairs voor zijn fans, ne met recht zegt hij erachteraan. staat in de zelfde als het filmpje over Palma. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zo vader zo zoon wordt er toch altijd gezecht komt uit hoor hoop toch zo dat hij keihard op zijn bek gaat die kikkeroog kan naar de kooi nog een mooi progamma voor die twee worden stiefbeen en kikkeroog |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub je staat noch steeds boven aan ,er is er niet een geweest die boven jou heeft gestaan, je kan het kom op zorg dat je weer hoger komt met de popu pol,en wat het bellen betreft de ma van aman lag te slapen neemt niet de moeite om haar nest uit te komen schandalig in een woord,de familie van huub is er tenminste voor hem, dat is het grote verschil huub kom op je kan het |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
ik heb dan liever fam die je het maar laat uitzoeken en je eigen fouten laat maken,, van achter de schermen je steeds steunt als je op je bek gaat!!!!@ dan fam die je op zet om nog meer kwaad onze wereld in te gooooien en nog te doen als of dat het beste is want... dan weet je ook hoe die in elkaar zitten maar voor alles geld nog steeds eerlijk duurt het langst |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
hahahaha ,,,huub je staatnog steedsboven aan,, ja dat moet ook jongen daar is het allemaal om te doen geweest ,, omdat we je dan met een enkele duw zo de afgrond in kunnen duw,,,,we dat is de einge rede dat jij steeds boven aan heb gestaan want wij willen een doooooovve echo,e, en eeeen galm hooren als je er af valt |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er is niet een normale ouder die zijn of haar kinderen laat vallen,wel de lusten maar niet de lasten te gek voor woorden. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 08:32 schreef bonnie300 het volgende:hahahaha ,,,huub je staatnog steedsboven aan,, ja dat moet ook jongen daar is het allemaal om te doen geweest ,, omdat we je dan met een enkele duw zo de afgrond in kunnen duw,,,,we dat is de einge rede dat jij steeds boven aan heb gestaan want wij willen een doooooovve echo,e, en eeeen galm hooren als je er af valt Helemaal mee eens Bonnie |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 08:37 schreef frans-06 het volgende:er is niet een normale ouder die zijn of haar kinderen laat vallen,wel de lusten maar niet de lasten te gek voor woorden. wat??? moet je als ouderzs dan lusyen hebben van je kind??? je moet er gewoon zijn toch voor je kind?? en liefde voor je kind is (hem er op wijzen als hij dingen niet goed doet,, en niet mee gaan in slecht gedrag!!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 11:21 schreef bonnie300 het volgende:[..] wat??? moet je als ouderzs dan lusyen hebben van je kind??? je moet er gewoon zijn toch voor je kind?? en liefde voor je kind is (hem er op wijzen als hij dingen niet goed doet,, en niet mee gaan in slecht gedrag!!!! Theo lacht om alles wat hij doet, kijken of hij hem nu corrigeert met zijn gedrag naar Palma? nou mooi niet, hij lacht zich suf. Welke ouder gaat in vredesnaam door het zand rollen, ook aandacht te kort. Hij was zo verschrikkelijk overtuigd van de overwinning van zijn zoon, nu al dingen aan het opzette, knap he? als je niet eens weet wat de eindfase word, maar toch al weten dat hij gaat wnnen? dus wie bepaald nu de eindstreep? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
van je fouten kun je leren, maar helaas er zijn er die te dom zijn om iets te leren, en ondanks alles blijft zijn vader hem steunen zo hoord het en niet anders |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 08:37 schreef frans-06 het volgende:er is niet een normale ouder die zijn of haar kinderen laat vallen,wel de lusten maar niet de lasten te gek voor woorden. er is geen normale zoon die zijn moeder uitscheld voor alle GDK kijkers, er is niet een normale ouder (Theo) die zijn zoon mee naar de hoeren neemt.... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik ben het met iedereen eens die hierboven staat, helaas niet met Frans zijn opinie over de ouders van de kabouter, nogmaals die hebben de fout gemaakt de nageboorte op te laten groeien en het kind met het badwater weggegooid. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Precies Tino, welke vader maakt van zijn zoon een hoerenloper? en leert hem zo met vrouwen om te gaan. Mijn zoons krijgen op hun sodemieter wanneer ze die taal uitslaan naar vrouwen. En naar de hoeren? Godzijdank heb ik prachtige schoondochters dus God verbied dat ze deze dames ooit nodig hebben. laat staan voor nationale televisie gebruiken of misbruiken, ook al kiezen deze dames er zelf voor. Dit werk te doen. om door hun studie heen te helpen of wat dan ook. mijn dochters hebben ook hun eigen studie betaald, maar werkte bij de thuiszorg, daar ging het ook heel goed van. maar ze zijn wel zelfstandig, niet te lui om te werken. en nu hebben ze een prachtbaan. de jongesn studeren nog, maar ook zij werken erbij voor hun zakgeld, en respect voor iedereen, ik zeg niet dat ik het goed heb gedaan, dat zal pas blijken wanneer ze op zichzelf wonen. of als je jezelf moet verantwoorden tegenover een hogere macht. maar ik durf te zeggen dat ik trots ben op mijn kinderen en op mijn vrouw, want zij heeft het meeste werk verricht met de opvoeding. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kan wel zo wezen maar theo is er tenminste ,kan jij van amanda haar familie niet zeggen, die hebben andere bezigheden geld is belangrijker dan haar kind ,maar ze helpen wel onze kinderen en kleinkinderen naar de verdommenis met hun tering zooi ,maar dat vergeten jullie |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het is gewoon niet te geloven wat een arrogante ballen dat zijn, inderdaad zo vader zo zoon, ik hoop toch zo dat er 23 mei in de krant staat : Huubje het ballegooijertje ingestort na de tv-show van de GK. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kan wel waar wezen eerst zien dan geloven ,ik hoop het nooit mee temaken dat een van mijn kinderen of kleinkinderen thuis komen dat hun leven kapot is gemaakt door de tering zooi ,waarom zit die rogier vast amanda is er ook nooit vies van geweest,maar de appel valt niet ver van de boom |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 12:19 schreef tino het volgende:het is gewoon niet te geloven wat een arrogante ballen dat zijn, inderdaad zo vader zo zoon, ik hoop toch zo dat er 23 mei in de krant staat : Huubje het ballegooijertje ingestort na de tv-show van de GK. Vnma ballegooy nu in een andere kooi. trok het niet en zit in een dwangbuis. ( beter als half dood gemept) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 12:31 schreef frans-06 het volgende:kan wel waar wezen eerst zien dan geloven ,ik hoop het nooit mee temaken dat een van mijn kinderen of kleinkinderen thuis komen dat hun leven kapot is gemaakt door de tering zooi ,waarom zit die rogier vast amanda is er ook nooit vies van geweest,maar de appel valt niet ver van de boom Ja Frans, maar dat kiest dat ettertje wel zelf voor en volgens je eigen woorden eerder in dit forum staat zijn familie achter hem, dus....eigen schuld, dikke bult, vooral als je je zo gedraagt. |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Rogier zit al een tijdje vast, het filmpje "uit de ouwe doos" dat ze Dusty belt en het te horen krijgt
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
die Frans is zeker fam.van die kikker |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee hoor totaal niet ,maar het een net zo goed als het ander daar ga ik van uit,is er in jullie ogen ook nog iets positiefs?als ik over de rat wat schrijf springen jullie bijna uit je vel ,maar die rat en zijn del zijn heilig laten we daar dan maar van uit gaan,huub heeft een grote bek maar zegt wel waar het op staat maakt van zijn hart geen moordkuil de rest heeft het flink achter hun ellebogen ,stille wateren hebben diepe gronden ,maar wacht de bladen maar al als dit hele gebeuren afgelopen is, de waarheid komt toch aan het licht ,die beerput word wel open getrokken wees maar niet bang |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
hahaha frans huub zijn hart als hij er een heeft is opzich al een moordkuil |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
maar wij springen niet uit ons vel hoor!!! als je gewoon eerlijk over mensen schrijft van het geen je zelf gezien hebt of van info van hiero,,,, geen leugens ,,wat van leugen ssss daar springen wij van uit ons vel wij houden niet van leugens en wat huub betreft die lult heeeeeeeel veel achter elkaar en sommige noemen dat eerlijkheid en andere noemen dat doortrapt want als iemand zo hard gaat staan schreeeeeeeeeeewen dan ben je vergeten waar het echt over ging en geloof je alleen nog maar het gelieg het geschruuuuuuuw van huub ,,, als je daar gevoelig voorbent natuurlijk,,De meeste met een normaal verstand van zaken hebben dat door en laten zich niet misbruiken,, misleiden, |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
trouwens wat heeft Rogier met het spel te maken zal me een worst wezen hoe lang die vast zit kijk en zie hier het spel als je een pak melk koopt kom je er ook pas thuis achter als die zuur is,, ja je had ook een ander pak kunnen pakken of naar een ander winkel kunnen gaan wat heeft het er achteraf voor zin
oudekoeien |
|
|
|
|
tino
|
|
|
je hebt die breedbekkikker er goed opgezet Bonnie, als dat wat hij er altijd uit schreeuwt zeggen waar het op staat is, nou dan wil ik wel eens een familie Ballegooijers-zeggen-op-staat meemaken, zal Oldenzaal wel te klein zijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 14:53 schreef bonnie300 het volgende:maar wij springen niet uit ons vel hoor!!! als je gewoon eerlijk over mensen schrijft van het geen je zelf gezien hebt of van info van hiero,,,, geen leugens ,,wat van leugen ssss daar springen wij van uit ons vel wij houden niet van leugens en wat huub betreft die lult heeeeeeeel veel achter elkaar en sommige noemen dat eerlijkheid en andere noemen dat doortrapt want als iemand zo hard gaat staan schreeeeeeeeeeewen dan ben je vergeten waar het echt over ging en geloof je alleen nog maar het gelieg het geschruuuuuuuw van huub ,,, als je daar gevoelig voorbent natuurlijk,,De meeste met een normaal verstand van zaken hebben dat door en laten zich niet misbruiken,, misleiden, Brainwassen doet hij zijn fans die zitten alleen maar geadoreerd en gebiologeerd naar die breedbekkikker te luisteren en zuigen alle woorden die hij uitbraakt op als waarheid, die ze dan vervolgens zelf weer uitspreken neer typen als een waarheid. et is ongelooflijk maar waar, gewoon een sekte leider is het, een insecten leider,lol |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
precies. izz die dwaas blijft leugens spuwen. |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 14:58 schreef bonnie300 het volgende:trouwens wat heeft Rogier met het spel te maken zal me een worst wezen hoe lang die vast zit Er werd gevraagd waarom Rogier vast zat, dat had er mee te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 maart 2008 door Decency -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ja en na al die meiden beffen heeft hij inmiddels een tong om die insekten mee te vangen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ja begrepen degency. het was ook in antwoord op de man die constant anderen loopt af te branden als ik even voor de rect mag spreken, hij klaagt dat we het niet over familie mogen hebben van de bewoners als het Huub betreft, maar zelf betrekt hij iedereen in zijn posts |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: Volgens mij wel, want hij heeft het steeds over ratten |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: drie keer raden wat ratten zeker niet lusten? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach ik heb het over een rat, een trol, of snol, of slet,of del, en jullie over die kleine kut kabouter of breedbekkikker, wat is het verschil,en over oude koeien uit de sloot halen, hoe lang is het geleden dat onze pientere kabouter die del heeft gebeft |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 12:16 schreef Xanne het volgende:Precies Tino, welke vader maakt van zijn zoon een hoerenloper? en leert hem zo met vrouwen om te gaan. Mijn zoons krijgen op hun sodemieter wanneer ze die taal uitslaan naar vrouwen. En naar de hoeren? Godzijdank heb ik prachtige schoondochters dus God verbied dat ze deze dames ooit nodig hebben. laat staan voor nationale televisie gebruiken of misbruiken, ook al kiezen deze dames er zelf voor. Dit werk te doen. om door hun studie heen te helpen of wat dan ook. mijn dochters hebben ook hun eigen studie betaald, maar werkte bij de thuiszorg, daar ging het ook heel goed van. maar ze zijn wel zelfstandig, niet te lui om te werken. en nu hebben ze een prachtbaan. de jongesn studeren nog, maar ook zij werken erbij voor hun zakgeld, en respect voor iedereen, ik zeg niet dat ik het goed heb gedaan, dat zal pas blijken wanneer ze op zichzelf wonen. of als je jezelf moet verantwoorden tegenover een hogere macht. maar ik durf te zeggen dat ik trots ben op mijn kinderen en op mijn vrouw, want zij heeft het meeste werk verricht met de opvoeding. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Helemaal mee eens Xanne. Ik heb hetzelfde. Trouwens als één van mijn kinderen (zoon en dochter) zich zo zou ostellen naar hun medemens zou ik als moeder toch even mijn mond open doen. Die Huub Bedriegt ,hoert en snoert maar of zijn leven ervan af hangt.Nu beweerd hij zelfs dat hij niet voor het geld in de Gouden Kooi zit.Vervolgens is hij Claire aan het bewerken om in de kooi te gaan trouwen.Terecht dat Jaap zei dat hij, Huub en Brian de enige zijn die weten dat dit nep is. Nu maar hopen dat Claire haar ouders door kunnen dringen tot Claire en haar waarschuwen.Huub zei ook nog even tussen neus en lippen door dat hij ziek wordt van domme mensen. Oeps, arme Claire. Ik denk dat we het hele Paas week-end gekwijl van Huub en Claire krijgen. Jammer. Fijne Pasen allemaal. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nou dat beffen doed ie toch iedere nacht ik weet niet wat clair is maar ze kwam in de kooi en zou nooit nooit sex met huub hebben |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou dat is baffen Reetje. hij ziet haast geen fluit onder die dkens dus lebbert die van voor naar achter. lol |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- edit: - gun aub iedereen een ideale schoondochter ipv Amanda! - Boudewijn
maar ik blijf er bij dat jullie skattie het wel erg lekker vond om gebeft te worden door onze hubert,of niet soms er was volgens haar toch niets gebeurd,maar lag wel met haar benen gespreid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
bonnie300de meeste met een normaal verstand hebben het door en laten zich niet misleiden en gebruiken? als kijker word je misleid, en een ieder in de kooi word gebruikt of misbruikt dat is de hele opzet,en iemand met een beetje normaal verstand leent zich niet voor zo,n progamma |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Lieve Frans wij hadden het erover dat onze kinderen dat iet gedaan hebben of doen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2008 - 21:00 schreef frans-06 het volgende:bonnie300de meeste met een normaal verstand hebben het door en laten zich niet misleiden en gebruiken? als kijker word je misleid, en een ieder in de kooi word gebruikt of misbruikt dat is de hele opzet,en iemand met een beetje normaal verstand leent zich niet voor zo,n progamma waarom, beste Frans, verdedig je je grote vriend Huubje dan telkens weer, nu zeg je zelf dat hij geen normaal verstand heeft, anders had hij zich niet geleend voor zo'n programma. Nu weet ik het niet meer met je, Frans. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ik ook niet vind het vreemd van frans |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat komt omdat ik te veel die onzin van de rest lees ik draai helemaal door ik kan er niet meer tegen hahahahaha |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
moet je naast huubje gaan zitten die flipt ook door |
|
|
|