BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda belt haar zusje!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda belt haar zusje!

Naast Huub heeft Amanda ook behoefte om even de stemmen van haar thuisfront te horen. Ze besluit haar zusje Daniëlle te bellen. "Hé, met Amanda!", roept ze vrolijk door de hoorn. "Ik kom naar huis!", vervolgt ze meteen. Daniëlle gilt van blijdschap. "Wat gaat er door je heen nu het bijna voorbij is?", vraagt ze. "Ik heb wel stress maar ik kan niet wachten om straks thuis te zijn en mama weer te zien!", antwoordt Amanda. "Ja, mama zei ook al dat ze zo graag weer gezellig met je uit eten wil", aldus het zusje. "En zondag moet je kijken naar Spuiten en Slikken daar ben ik te gast!", vertelt Amanda. De twee zusjes kletsen erop los. Amanda krijgt wel te horen dat haar moeder waarschijnlijk al slaapt. Maar minder vrolijk wordt ze er niet van. "Wil je aan mama vragen of ze mij zo snel mogelijk een collect call geeft?", roept Amanda nog. "Ik mis je! Ik hou van je!", roepen beiden zusje. En ook Amanda straalt weer als nooit tevoren!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 08:23   quote  deeplink  
bidden en smeken of jou ma wil bellen,amanda wie is er voor jou?schandalig dat ma niet de moeite neemt voor haar kind om haar nest uit te komen ,maar je bent het gewent om zonder ouders op te groeien in een woord schandalig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda belt haar zusje!

0.0058131