BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Zo ga je toch niet met elkaar om"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 20 maart 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Zo ga je toch niet met elkaar om"

"Palma heeft zo ook haar dingen", probeert Herma Amanda rustig te stemmen. "Wij hebben allemaal stress, en daar kunnen we gewoon geen gekke huishoudster bij gebruiken", roept de Amsterdamse ter zelfverdediging. "Ik ben een mens en ik heb grenzen", vervolgt ze. "Maar is er geen manier waarop jullie het kunnen uitpraten?", vraagt de huishoudster zich af. Helaas wordt hier door zowel Huub als Amanda geen duidelijk antwoord op gegeven. "Palma is in veel dingen te ver gegaan. Natuurlijk kunnen we daar als volwassenen over praten. Maar dinsdag boos weglopen, woensdag boos weglopen, donderdag helemaal niet komen, dat helpt niet", legt Huub uit. "Ik heb geprobeerd haar te confronteren en ze ontkent alles! Ze liegt gewoon in mijn gezicht! Dan hoef ik zo iemand niet meer te zien", laat Amanda een stuk minder redelijk weten. "Zo ga je toch niet met elkaar om", verzucht Herma die het ook allemaal niet meer lijkt te weten...

"We kunnen geen gekke huishoudster gebruiken!"

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 10:43   quote  deeplink  
gelijk heb je amanda je had palma al een kans gegeven maar palma was er altijd maar voor een in de kooi je weet wel kikkertje en ze moet de buiten wereld buiten de kooi houden en dat kan ze niet palma is ziekelijk jaloers
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 11:58   quote  deeplink  
he trol je moet zo tekeer gaan tegen je skattie,maar dat laat jij wel anders staat het er slecht voor jou op,maar de waarheid in nu eenmaal hard,palma ik ben het volkomen met jou eens,of ze tegen jou niet durven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Zo ga je toch niet met elkaar om"

0.0047478