BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda is onverbiddelijk!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 20 maart 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda is onverbiddelijk!

"Ze had dit kunnen verwachten! Zij schreeuwt zo tegen mij! Dus dan schreeuwt Brian zo tegen haar!", laat Amanda op luide toon weten. Wederom probeert Herma haar te sussen maar dit is tevergeefs. "Dus Palma mag wel in mijn oor tetteren? Dat is wel eerlijk?", vraagt Amanda beledigd. "Je moet kwaad niet met kwaad vergelden", laat een wijze Huub tussendoor weten. "Mijn hele verhaal met Palma is klaar! Ik heb respect voor ouderen maar ze moeten respect niet afdwingen bij mij", concludeert Amanda. Zou iemand Amanda nog wat milder kunnen stemmen vandaag?

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 10:40   quote  deeplink  
gelijk heb je amanda ze had al een kas bij je gehad
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 14:23   quote  deeplink  
er is er een die bij jou respect af dwingt en dat is jou eigen loverboy,domme doos
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 15:39   quote  deeplink  
weer zo iets, respect kun je niet afdwingen, respect moet je verdienen, en dat krijg je niet op deze manier.
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 15:54   quote  deeplink  
geloof mij nou dat die rat niemand respecteerd, ook zijn skattie niet
fleur82
 fleur82 - vrijdag 21 maart 2008 - 07:11   quote  deeplink  
moet je haar horen respect komt in jou woordenboek niet voor ordinaire snol!!kijken wie er straks buiten respect voor jou heeft snol alleen andere laag geschoolde aso`s

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda is onverbiddelijk!

0.0079548