|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub wil echt trouwen...
Huub en Jaap zitten in de Chill Room en Huub vertelt zijn vriend over zijn trouwplannen met Claire. "En dan gewoon in april weg met Claire", lacht Huub gemeen. "Iedereen denkt dat als je met haar trouwt, dat ik de l*l ben", lacht Jaap. "Dat is juist het briljante van het plan!", vervolgt Huub. "Ik wil ook een clausule in het huwelijkscontract dat we binnen het jaar niet mogen scheiden", gaat hij verder. "Waarom zou je dat doen?", vraagt de grote Miljonair zich af. "Omdat ik iedereen wil laten zien dat ik echt van haar hou. En dan weet ik ook zeker dat zij het niet voor het spel doet en ook echt van mij houdt", legt Huub uit. "Als het allemaal geregeld kan worden op korte termijn moet je een stemming aanvragen", oppert Jaap. "Ik regel gewoon een vliegtuigje die zegt: Claire wil je met me trouwen", bedenkt Huub. "Als ze nee zegt is het ook grappig!", lacht Jaap. "Echt een topplan!", concludeert de grote Miljonair tevreden.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat een fantast, die sprookjes-kikker |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Dat zegt dan ook weer, wat een respect dat jong heeft voor het huwelijk, ongelooflijk, als je dan nergens respect voor hebt, kun je net zo goed, ineens alles te grabbel gooien, maar ja moeder zoveel kerels, dus wat verwacht je dan van zo'n ventje, het is gewoon een kerel van lik mij reet. |
|
|
|
|
|