BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je bent mijn maatje, ik laat je niet gaan!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 20 maart 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Je bent mijn maatje, ik laat je niet gaan!"

Maar dan slaat Huub ineens om. "Als ik met haar trouw stem ik haar er natuurlijk niet uit", zegt hij in strijd met wat hij enkele minuten eerder zei. "Ik ben wel blij als je met haar trouwt, maar dan lig ik er wel uit", zegt Jaap dan. "Nee, ik hou jullie er allebei in! Je bent gewoon mijn maatje ik laat je niet gaan!", slaat Huubs stem over van emotie. "Dank je wel man!", fluistert jaap ook met onvaste stem. En de twee kompanen barsten uit in een harde schaterlach. Vervolgens vraagt Huub of Jaap wel zijn getuige wil zijn, waar hij in toestemt. "Je hangt je graag op aan de strop die ik voor je gebouwd heb hè", lacht Huub terwijl hij wegloopt. Dan blijft Jaap alleen over in de Chill Room, alleen met zijn gedachten. "Die t*ringlijer gaat me b*tchen, als ik met niks kom ben ik f*cking de lul... Dit meen je niet... F*cking hell... K*t, k*t... Ik ga hier niet een jaar lang zitten om gedist te worden", horen we hem zeggen. "Dit kan niet waar zijn!", roept hij uit. Zou Huub het echt menen? En wat meent hij dan precies? Stemt hij Claire, zijn aanstaande, er alsnog uit? Of stemt hij Jaap keihard weg?

"Dit kan niet waar zijn!"

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 20 maart 2008 - 14:56   quote  deeplink  
Jaap, haal die Tilburgse matras over en stem die eikel eruit
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 15:41   quote  deeplink  
Ik hoop dat die vader van Claire haar eruit trekt voor hij haar echt laat trouwen voor de show van Huub

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je bent mijn maatje, ik laat je niet gaan!"

0.0044050