|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Nadeel: het trouwen op zich...
En terwijl Jaap alles en vooral zichzelf in de Chill Room vervloekt loopt Huub even naar zijn meisje toe."Hij zei dat 'ie het gaaf vond, maar hij vond het niet leuk", vertelt hij over het gesprek over trouwen. "Maar dat is alleen maar meer reden om het te doen", concludeert hij. "Don't be suprised hè, en zeg gewoon ja!", beveelt Huub zijn vriendin. "Is dat een tip?", vraagt Claire. "Tip van de week!", lacht Huub. "Wat denk je dat ik zou zeggen?", vraagt ze nieuwsgierig. "Ik denk ja, want je snapt het en je wil ook winnen. Ik denk dat je van mij houdt en je bent verliefd op me. Ik denk dat jij het ook lachen vindt en het vergroot je kansen", antwoordt de Oldenzaler. "Ik zie geen reden om het niet te doen", sluit hij af. "Oké", reageert de blondine. "Als ik nu mijn geld erop moet zetten, zeg ik dat je het gaat doen", laat Huub weten. "Oké", antwoordt Claire weer droogjes. "Trouwen is gaaf", roept Huub meteen zijn nieuwe motto. "Wat zijn jouw redenen om het niet te doen?", vraagt hij zich dan af. "Nou, het trouwen op zich. Maar er zijn ook veel leuke dingen om het wel te doen", gaat ze verder. De vraag is of je het dan wel moet doen Claire, als 'het trouwen op zich' je niet zo aanstaat...
bron: tien.tv |
|
|