BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ze verklaren je voor gek!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 20 maart 2008 - 17:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ze verklaren je voor gek!"

"Ik zou het leuk vinden, maar het is geen 'must'. Het is lachen, het is spraakmakend...", vervolgt Huub zijn motivatie om met Claire te trouwen. "Dan ben ik getrouwd met jou, getrouwd!", zegt Claire nadrukkelijk. "Ja, humor toch! En je leeft maar één keer, en je zit maar één keer in De Gouden Kooi", lacht Huub. "Dat telt zeker mee, je zit maar één keer in De Gouden Kooi", mompelt de Tilburgse. "Maargoed, kom maar met redenen om het niet te doen", vraagt Huub dan serieuzer. "Ik zit erover te denken. Ik kom alleen maar met, dan ben je getrouwd", vertelt Claire haar mogelijke aanstaande. "Je betaalt flink geld en je bent er vanaf. Maar ik ga het niet aan om het zomaar weer op te zeggen. Ik durf het, zonder gein, ook wel aan. Buiten zou ik er niet over peinzen want het heeft geen toegevoegde waarde. In het spel kunnen we ons de t*ring lachen", betoogt de Oldenzaler. "Mensen verklaren je voor gek", voegt hij eraan toe. "Maar dat doen ze toch al, dat maakt geen verschil", giechelt Claire. Erg happig is ze niet op Huubs aanbod, maar ze wijst het ook niet af.

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 18:21   quote  deeplink  
'ze". weet ik niet. maar wij wel. die vent is echt geflipt.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 19:59   quote  deeplink  
ja ik geloof het ook hij wordt knettergek word tijd dat hij vertrekten die andere doos zou nog zo stom zijn om het nog te doen ook
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 20:01   quote  deeplink  
Dat denk ik ook reetje, als zij meent dat ze daarmee Jaap weg krijgt, hoe stom kan je zijn.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 20:04   quote  deeplink  
ja tilburg he kruikenzeikers begrijpen dit pas dagen later als ze het doet is ze echt een stommen doos
tino
 tino - vrijdag 21 maart 2008 - 10:28   quote  deeplink  
het is gewoon niet te geloven dat ze die kikkerkop nog in deze kooi laten zitten, hij hoort in een heel andere kooi te zitten, dat ventje is zo van zichzelf ingenomen dat hij denkt dat alles wat hij doet nog leuk is, volkomen doorgedraaid, hij moet tegen zichzelf en de rest van Nederland in bescherming genomen worden.
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 21 maart 2008 - 10:40   quote  deeplink  
ja hij denk alles wat hij doet en zegt is heel normaal in het begin met nicolaas en sefan was hij zo niet nu denkt hij iedereen is bang voor me maar zijn vader praat net zo maar ook aleen als ze drank op hebben he die heeft nu ook een nieuwe vriendin niets mis mee maar dat hoeven wij kijkers toch niet te horen hij komt zich zelf huus nog wel tegen hoop wel dat ie dan wel echt flink op zijn bek gaat word ie mischien wat kleiner en zijn kikkerogen michien wel heel lang blauw maar hij zal verlopig wel heel lang niet alleen de straat op durf te gaan zijn broertje moet toch al overal met hem mee die zou ie dan wel betalen dus hij voelt al nattig heid
frans-06
 frans-06 - vrijdag 21 maart 2008 - 13:18   quote  deeplink  
clair als jij hersens heb trouw jij niet met hem ,hij heeft lieke ook ten huwelijk gevraagt, maar die had hem snel door,je bent een rund als jij met huubert stunt
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 21 maart 2008 - 14:20   quote  deeplink  
hij heeft er al zo veel ten huwelijk gevraagd er zijn maar twee wijze lieke hedda en huub moet uit de kast komen met zijn gevoelens iedereen kan het toch zie is homo kijk hoe hij loopt en hoe hij rookt net zo,n wijf met zijn sigaretje tussen zijn vingers
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 21 maart 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 - 14:20 schreef reetje 076 het volgende:
hij heeft er al zo veel ten huwelijk gevraagd er zijn maar twee wijze lieke hedda en huub moet uit de kast komen met zijn gevoelens iedereen kan het toch zie is homo kijk hoe hij loopt en hoe hij rookt net zo,n wijf met zijn sigaretje tussen zijn vingers
Speciaal als hij zijn huppeldansje maakt. walgelijk ventje
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 21 maart 2008 - 15:10   quote  deeplink  
zeker weten huub is homo mag er michien van zijn ouders niet mee naar buiten komen papa speelt toch piano in de kerk
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 21 maart 2008 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 - 15:10 schreef reetje 076 het volgende:
zeker weten huub is homo mag er michien van zijn ouders niet mee naar buiten komen papa speelt toch piano in de kerk
Waar de grootste huichelaars zitten elke zondag. van Maandag tot en met zaterdag viespeuken en op zondag biechten en vooraan in de kerk.
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 21 maart 2008 - 15:17   quote  deeplink  
ja nu in limburg he want daar woont zijn papie nu ook met zijn nieuw liefje maar dat mag nog niemand weten waarom dan wel door de telefoon zeggen dat de streamers het kunnen horen papie en zoon allebij even erg
frans-06
 frans-06 - vrijdag 21 maart 2008 - 18:38   quote  deeplink  
reetje076 dat zie jij verkeerd,zowel amanda als huub zijn net grammofoonplaten aan twee kanten bespeelbaar
tino
 tino - zaterdag 22 maart 2008 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 - 18:38 schreef frans-06 het volgende:
reetje076 dat zie jij verkeerd,zowel amanda als huub zijn net grammofoonplaten aan twee kanten bespeelbaar
even dacht ik dat Frans omgeslagen was maar hij is nu weer als vanouds tyegen Amanda en Brian.Op je donder gekregen van de clan, Frans ???
tino
 tino - zaterdag 22 maart 2008 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 - 15:10 schreef reetje 076 het volgende:
Zeker weten dat hij homo is, zijn vader heeft het geprobeerd tegen te houden door hem mee te nemen naar de hoeren, nu kan hij het nog alleen met die hoeren, Lieke heeft zelf gezegd dat sex met die kabouter letterlijk en figuurlijk niks voorstelde.
Maar een grote bek hierover heeft hij nog altijd, zeker er van gedroomd, of gedacht dat Eric naast hem lag, vieze bruinwerker.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 22 maart 2008 - 11:40   quote  deeplink  
tino ff goed lezen ik heb het over amanda en huub ,verkeerde bril op misschien????????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ze verklaren je voor gek!"

0.0044109