BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dealen met een geflipte huishoudster!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 20 maart 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Dealen met een geflipte huishoudster!

Brian is het wel eens met Huub dat zijn aanpak in de ruzie met Palma niet de beste manier is geweest. "Ik denk dat we er in principe met Palma wel willen uitkomen", zegt Huub. "Ik dwing geen excuses af, dat betekent voor mij nu toch niets meer", reageert Amanda fel. "Maar dat is gewoon bullsh*t, hoe lang ken je Palma nu al?", uit Huub zich. "Dat is geen bullsh*t, dat is een verschil in mensen. Ik ben niet iemand die alles pikt", antwoordt de jonge Amsterdamse. "Waar we naartoe willen gaan, als ze hier maandag weer is, is dat we haar verhaal willen aanhoren. Maar we hebben nu wel iets anders aan ons hoofd dan dealen met een totaal geflipte huishoudster", concludeert Huub en daar is iedereen het mee eens. In ieder geval gaat Huub morgen het hoofd huishouding bellen om te vragen of ze in is voor een gesprek volgende week maandag of dinsdag. Zal Palma de Miljonairs kunnen vergeven?

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 21:39   quote  deeplink  
ik hoop dat palma zal zeggen zoek het maar lekker uit,en ruim zelf jullie rotzooi maar op ,ik heb het helemaal gehad met jullie ,ik blijf lekker thuis,dit hoef jij niet te pikken van een snotneus, of denkt ze dat ze al een echte miljonaire is,mag ze eerst wel eens leren wat respect en beschaving inhoud
tino
 tino - vrijdag 21 maart 2008 - 10:30   quote  deeplink  
net als die kabouter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dealen met een geflipte huishoudster!

0.0040309