BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huubs status als BN'er

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 20 maart 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huubs status als BN'er

Tommy en Huub hebben in de slaapkamer een gesprek over Huubs toekomst. "Er hoeven maar een paar gekken rond te lopen die jou echt haten en dat is gewoon best eng", uit Tommy zich. Huub realiseert zich dat het mode is om bekende mensen dreigbrieven te sturen enzovoorts, maar hij is niet bang. "Ik denk dat je met mensen op straat altijd vriendelijk moet blijven, niet reageren. Ik heb het nooit voor elkaar gekregen om een klap voor mijn bek te krijgen. Ik weet wel wanneer ik mijn bek moet houden", vertelt de Oldenzaler. "Natuurlijk gaan er negatieve reacties komen, maar uiteindelijk zal het wel meevallen. En de plekken waar je het moet verwachten, moet je gewoon vermijden", vervolgt hij. Huub is dus niet angstig voor zijn naderende status als BN'er op vrije voeten.

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 20 maart 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Huub is geen bnér,en is na misschien 6 maanden al vergeten door heeeeeeeel nederland,en iedereen is blij dat hij van de buis is!!!
johan13
 johan13 - donderdag 20 maart 2008 - 23:23   quote  deeplink  
huubje veel over je schouder kijken als je weer buiten de kooi loopt
bonnie300
 bonnie300 - vrijdag 21 maart 2008 - 09:52   quote  deeplink  
inderdaad
wat een lachertje
huub een bnér,
een los geslagen gek is het
tino
 tino - vrijdag 21 maart 2008 - 10:39   quote  deeplink  
Hij gelooft zelf wat hij denkt, oke een BN, een bescheten nederlander of een OO-er, onbekende Oldenzaler,mag hij allemaal zijn, maar de grootse viezerik van Nederland is hij wel.Hij weet helemaal niet wanneer hij zijn bek moet houden, dat is wel duidelijk gebleken.
Als ik hem was zou ik het advies van johan wel degelijk opvolgen, misschien kan hij een camera in die eeuwige zonnebril laten zetten en hem andersom opzetten.
tino
 tino - vrijdag 21 maart 2008 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 - 23:17 schreef Nikos het volgende:
Huub is geen bnér,en is na misschien 6 maanden al vergeten door heeeeeeeel nederland,en iedereen is blij dat hij van de buis is!!!
Na een week wordt hij al uitgekotst als hij zijn "verhalen" openbaar maakt,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huubs status als BN'er

0.0049300