BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wil jij hem een zoen van mij geven?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 21 maart 2008 - 14:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Wil jij hem een zoen van mij geven?"

Dan staat er wederom een auto voor de deur! Dit keer is het echter voor Amanda. De Amsterdamse mag de weg weer op, want ze heeft rijles. Haar instructeur zal echter nog even moeten wachten voor dat ze op de bestuurdersstoel plaats kan nemen. De benjamin is namelijk nog in de kapsalon, druk bezig haar make-up bij te werken. Ook moet er nog van schoenen gewisseld worden, gympies zijn natuurlijk wat handiger dan pumps met al die pedalen. Amanda kan haar gympen alleen niet vinden en roept of ze misschien ook zonder kan. "Nee, je kan niet op blote voeten rijden!", reageert Huub direct. Uiteindelijk gaat ze met de juiste schoenen aan de deur uit. "Maar wacht even, mijn vriendje is er nog niet! Huub wil jij hem een zoen van mij geven?", vraagt ze vluchtig. De Oldenzaler is meer dan bereid dat te doen, dus kan onze automobilist op weg!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wil jij hem een zoen van mij geven?"

0.0036330