|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De kwestie Palma
Aan tafel begint Huub weer over Palma. "Volgens mij is ze gewoon een beetje overspannen en wat vinden jullie ervan om haar een week betaald verlof te geven? Dan nodigen we haar daarna uit om even te komen praten en dan zien we wel weer", legt Huub zijn plan uit. "Ik vind gewoon dat we een gesprek moeten hebben voordat we haar een week vrij geven", is Jaaps mening. "Ik denk dat het wel het mooiste is als Palma hier tot het eind is", vervolgt Huub. Amanda moet er even over nadenken. "In het hele verhaal is het nog steeds niet duidelijk is wat de f*ck haar probleem is.Het kan allemaal teveel zijn. We weten niet wat er thuis allemaal aan de hand is. We leven hier, we kunnen niet naar Palma thuis streamen", komt Huub voor zijn favoriete huishoudster op. In ieder geval gaat Huub haar vanavond proberen te bellen... We zijn benieuwd of Palma het wel wil goedmaken met de Miljonairs.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja huubje is zijn sms maatje kwijt he en betaald verlof van onze streamscenten lekker makkelijk |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ja Huubje, nu geen informatie van buiten he, daarom moet ze terug komen van hem, |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker weten ze verteld hem alles over de buitenwereld maar daar word door de redaktie ook niet naar gekeken nu mag het maar vorig jaar moest yvonne er voor vertrekken |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik denk persoonlijk dat palma het jullie ook niet in dank heeft afgenomen die date met mike ,een grap is leuk maar ik denk niet dat zij dit waardeerde,en dat hier de oorzaak ligt in combinatie met de andere problemen die zich daar voor doen |
|
|
|