|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Playboybunnies en het huwelijk!
"Ik heb nog een vriendin gehad en die was bunny. Die kwam uit Londen en was playboybunny", vertelt gastkok Sjon. Hij blijft met verrassende verhalen komen. Het gesprek komt op trouwen en natuurlijk worden er vragen gesteld over Huubs plan om met Claire te trouwen. "Als jij nu met Claire gaat trouwen, dan is dat gewoon voor tv, laten we eerlijk zijn. Jullie kennen elkaar amper", zegt Amanda. "Ik zou trouwen uit liefde", vertelt Claire. Huub legt nogmaals uit dat hij ook alleen trouwt als hij verliefd is, maar dat trouwen in De Gouden Kooi een meerwaarde aan de trouwerij geeft. "Claire, zou jij hier willen trouwen?", vraagt Brian nogmaals aan Claire. "Misschien", antwoordt de Tilburgse twijfelend. "Maar alleen als je hier al heel lang met iemand zit. Nu toch nog niet?", vraagt Amanda verder. "Nou, ik weet het niet. Het zou ook wel heel leuk zijn", legt Claire uit. "Dus jullie zouden het allebei alleen doen omdat het hier is?", lacht Amanda. Ze begrijpt niet dat haar tegenstanders serieus over een huwelijk nadenken.
bron: tien.tv |
|
|