BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike is dankbaar

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 21 maart 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Mike is dankbaar

Iedereen is voorzien van een glas champagne en dan wil Brian wel eens weten hoe Mike zich nu voelt. "Wat vind je ervan dat je nu helemaal zelfstandig bent?", vraagt de Antilliaan. "Ik vind het heel interessant, maar ik woon al 22 jaar alleen", uit Mike zich. "Ja, alleen. Maar nu heb je een douche en je hoeft je geen zorgen meer te maken over de politie als je gaat slapen", legt Brian zijn vraag uit. "Allemaal vrouwtjes komen op je af", lacht Ricardo. "Van alle zwervers in Nederland krijg jíj deze kans", zegt Amanda die het nog amper lijkt te geloven. Mike zegt heel dankbaar te zijn. "Je moet nog wel wat dingen waarmaken, maar je bent al heel ver", is Peters mening. "Je wil zelfs werken met Pasen en goede vrijdag, dat toont wel karakter", vindt Ricardo. Mike is blij dat hij vijf vrienden heeft overgehouden aan De Gouden Kooi. De Miljonairs proosten nogmaals op dit verrassende nieuws.

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 21 maart 2008 - 21:13   quote  deeplink  
toppie mike
tino
 tino - zaterdag 22 maart 2008 - 09:56   quote  deeplink  
daar heeft Brian toch maar voor gezorgd, hij is er in ieder geval mee begonnen, terwijl die kikkerbek hem alleen maar gekleineerd en voor alles en nog wat heeft uitgescholden, enkel en alleen omdat hij Mike niet achter zijn karretje kon spannen, misselijk ventje.
Toppie, Mike...laat die kabouter zien dat je het kan..
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 22 maart 2008 - 11:35   quote  deeplink  
zeker toppie mike laad die kikker wat zien hij heeft je zeker overal voor uitgemaakt en nu zou hij het heilig boontje uithangen en mike alles gunnen nou kikker kennend mooi niet maar ik hoop in iedergeval dat mike nog veel beter het buiten krijgt als kikkeroog maar die heeft de kpn nog he en zijn papa betaald de hoeren wel voor hem
tino
 tino - zaterdag 22 maart 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 - 11:35 schreef reetje 076 het volgende:
zeker toppie mike laad die kikker wat zien hij heeft je zeker overal voor uitgemaakt en nu zou hij het heilig boontje uithangen en mike alles gunnen nou kikker kennend mooi niet maar ik hoop in iedergeval dat mike nog veel beter het buiten krijgt als kikkeroog maar die heeft de kpn nog he en zijn papa betaald de hoeren wel voor hem
bij de KPN hoeft hij ook niet meer te komen denk ik, hij vertelde zelf dat hij de mensen belazerd had en af en toe een mobieltje voor "vrienden en kennissen" mee-jatte.
Nou zo'n werknemer zul je maar hebben....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike is dankbaar

0.0043349