|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub belt Palma
Huub krijgt Palma aan de telefoon. "Lieverd, hoe is het met je?", is Huubs eerste vraag. "Het gaat wel weer goed met me, dank je wel", antwoordt Palma droogjes. "De hele situatie zit me niet helemaal lekker", legt Huub uit. Palma vertelt dat ze veel steun krijgt van fans, maar dat het haar wel echt pijn doet. "Het is heel hard. Op een gegeven moment is bij mij ook de koek op. Ik woon er niet, jullie wonen daar. Als ik hoor dat jullie mij allemaal weg willen hebben, dan moet het maar zo zijn", vertelt het hoofd huishouding. "Dat is nooit de uitgangspositie geweest.", zegt Huub onmiddellijk. "Het allerliefste wat we willen is met z'n allen tot 22 mei door. Een dolletje op z'n tijd, een ruzietje op z'n tijd, zoals we altijd gedaan hebben. Het zou toch verschrikkelijk zonde zijn als het escaleert", vervolgt hij. Palma is echter nog steeds heel verdrietig over de situatie en dat wil ze wel van haar hart.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
o,nee ze komt weer blijf aub thuis maar palma je verschoont toch weer je straatje moet je eens lezen wat de mensen schrijven bij headliner zijn blij dat je weg bent en nu wil je clair wel je excusse doe en is ricardo nu wel een schatje en palma het is bekend dat je er altijd maar voor een was en dat is die kikker en amanda en brian kraak je nu helemaal af nou ik vind dat amanda gelijk heeft en brian kiest zeker voor zijn meisje ben jij 48 jaar nou niet te zeggen hoop dat je iedereen gelijk behandeld en anders kan je het krijgen en ik geef ze gelijk |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma laat je niet ondersneewen door dat tuig, blijf er ver boven staan,ik begrijp niet dat je ze noch te woord staat,met hun dreigementen dat ze jou willen ontslaan stelletje onrust stokers,trol waarom bel jij niet ,met jou grote bek |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het is alleen maar omdat dat smerig huichelaartje je nodig heeft om de boel te belazeren en ruzie uit te lokken tussen Brian en Amanda, daar zal ze zich wel weer voor lenen.....betaald door de clan |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja daar is het zeker alleen voor redaktie laat dit aub niet toe en laat palma zitten waar ze zit en ze kan niet eten toch mooi ze ad genoeg in de kooi palma blijf lekker bij je kindjes |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou palma je ziet het je bent overbodig,ze zijn zelf zo bijdehant? nog te stom om een ei te bakken, en op te ruimen,ik vraag mij af wat hier van terecht komt nada |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub mag niet meer zeuren over politiek correcte verhaaltjes van andere nu....de slijmbal tegenover Palama,alsof hij altijd zo'n lieverdje is geweest tegenover haar,en wat Brian heeft gedaan tegenover palma,is lang niet zo erg als waar Huub haar allemaal al voor heeft uitgemaakt....de LUL!!! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
huu heeft palam nog het meest van alle bewoners altijd al door het slijk gehaald en altijd BRIAN het voor die huichelaarster op nemen palma moet gewoon weg blijven als ze haar plaast niet kent etl je voor iemand die voor je werkt en je nog moet betalen ook en zo brutaal wegermee laat palma maar achter de savooi bar gaan werken daar hoort ze thuis en palma liegt er zijn zelfs flimpjes waar ze over amanda haar moeder begint en brian zn fam en brian dit brian dat maar hij moet je wel helpen BRIAN EN AMANDA LAAT PALMA TERUG GAAN ONDER STRAAT STOEP WAAR ZE VANDAAN KOMT DE GROOSTE DEL IS PALMA |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ben benieuwd waar heb je die filmpjes gezien janeke? ik heb het live mee gekregen en heb wel degelijk verscheidene malen gehoord, dat Palma het op de familie gooide van Amanda, ik hoop dat het maandag in de tv uitzending uitgezonden word, wat ze allemaal gezegd heeft. dan moet ze haar woorden wel inslikken. Amanda helemaal van de pot gerukt, dat ook zij vind, dat Brian excuses moet maken naar Palma. kom op, dan had ze haar kop moeten houden tegen Brian. Niet gaan lopen klagen bij Brian en dan later ouwehoeren dat hij voor haar is opgekomen. op zijn eigen manier. Het blijft een ander temperament dan de reguliere Nederlander.Huub moet helemaal zijn kop houden. die is met charme offensief bezig, oh wat een goede jongen lazer op, moet je kijken wat hij Palma allemaal geflikt heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Ik zal het filmpje van de ruzie nog maar een keertje plaatsen. Er was voordat ik het filmpje startte al het e.e.a. gebeurd beneden.
Ik kan me voorstellen dat Palma af en toe baalt van de zooi die Amanda achter haar reed laat slingeren. Zeker als dat gebeurd op het moment dat de boel net opgeruimd is. Volgens mij heeft iedere huisvrouw daar problemen mee. Palma wordt soms door alle bewoners als voetveeg gebruikt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub waarom heb jij palma gebelt, om het uit te praten ?palma blijf lekker thuis laten ze zelf hun zooi opruimen of anders die travestiet,wat een vertoning ze zijn daar allemaal rijp voor de delta |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Tegen Huub, heb ik met de strontemmer gerammeld? grote pleurisbek,waar je mee omgaat word je mee besmet.ordinaire grote teringbek, doe je maar tegen je kerel. snotaap dat je bent.Waar bemoei jij je mee, heb jij niet genoeg aan je eigen relatie, moet je kijken hoe je erbij loopt.val niet over de leuning heen, jij! op de goeie momenten je bek open trekken. sjonge jonge. a sociaal gedrag. van je lichaam afgetrokken. je mag niet eens het licht uit doen. jezus, echt niet normaal wat ze allemaal zegt.jij moet je zuigertje houden, ongelooflijk.trutje.jij moet je grote smoel houden. een kledder een smeerpijpie. tjonge jonge.gaat je geen kut aan. mijn eigen naar binnen likken, Als zij dit filmpje gezien heeft, snap ik echt niet, dat ze dr smoel nog durft te laten zien.Ongelooflijk, hoe ongepast, maar wel van Palma, de anderen naar Palma toe vind ik nog gaan. kijk Amanda krijst altijd als een speenvarken, maar ook haar taal gebruik viel mee. in vergelijk met wat Palma allemaal uitkraamt. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Maandag avond zien we misschien ook het stukje van de slaapkamer. want daar is alles begonnen. en Palma kennende zal ook dat niet meevallen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma laat je niet kennen blijf lekker thuis bij jou kids,laat jou niet gebruiken als een oud stuk vuil,ze zijn het niet waard om je zo druk over te maken denk aan jou gezondheid, dat is nog steeds belangrijker dat dat opgeraapte zooitje,laten ze maar eens zien hoe volwassen ze zijn?ze denken daar allemaal met hun k.t en l.l |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|