BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Dit is heel pijnlijk"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 21 maart 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Dit is heel pijnlijk"

"Dit is heel pijnlijk, ook voor mijn twee kindertjes. Wat er de laatste dagen is gebeurd, is gewoon onrechtvaardig", vertelt Palma aan Huub met een snik in haar stem. "Sommige dingen zijn echt niet waar. Ik zit nu even lekker thuis, ik heb twee dagen niet kunnen eten, het zit heel erg diep", uit ze haar gevoelens. "We hebben elkaar ook de vraag gesteld hoe het kan dat het zo is gelopen. We hadden een voorstel voor jou. Wat als je volgende week nou betaald verlof neemt?", oppert Huub. "Nee, dat hoeft niet", lacht de huishoudster. "Ik verdien het niet hoe ik behandeld ben, ook van jou want jij hebt ook met ontslag gedreigd. Ik ben heel erg teleurgesteld. Waarom moet ik excuses aanbieden voor iets dat ik niet gezegd heb? Ik ben er kapot van, ik blijf die filmpjes maar terugdraaien. Ik ben helemaal afgebrand", snikt Palma. Uiteindelijk stemt ze in om volgende week dinsdag langs te komen in de Villa om even over alles te praten. Ze wenst alle Miljonairs alsnog fijne paasdagen...

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 22 maart 2008 - 00:49   quote  deeplink  
dat wijf spoort nie echt niet zeg aub kom niet terug want liegen kan je en je zit niet in dit spel doe gewoon je taak en hou je strot is ook beter voor de streamer zijn oren bah achterlijk wijf en als ze het zo erg vind belachelijk dat ze zogenaamd niet hnnen heeft kunnen eten dat wijf liegt hoor heb wat anders gehoord takkke wijf bah
tino
 tino - zaterdag 22 maart 2008 - 10:02   quote  deeplink  
ze moet de kabouter helpen met informatie van buiten....doorgestoken kaart, dat kereltje hangt nu weer de bink uit, om van te kotsen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Dit is heel pijnlijk"

0.0045950