|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap op de stoel donderdag?
Als Ricardo de kapsalon verlaat, begint Huub over de aankomende ontslagronde. "Maak je je nog zorgen over de ontslagronde?", vraagt hij. Zijn meisje antwoordt ontkennend maar heeft wel een idee. "Ik wil Jaap op de stoel hebben", kondigt ze aan. "Maar wat wil jij?", vraagt ze. "Ik wil niemand eruit hebben", antwoordt Huub stellig. "We kunnen Brian en Amanda het idee geven dat we Jaap eruit gaan stemmen", oppert Claire. Maar Huub ziet niets in dit plan. Het gaat niet werken en hij wil in deze fase Jaap niet op de stoel hebben. "Je kan daarmee zijn vertrouwen winnen", probeert Claire nog. "Ik heb zijn vertrouwen, we wonen al 14 maanden in een huis", blijft de Oldenzaler bij zijn keuze. Maar dan ineens bedenkt hij zich. Hij heeft een beter plan, waarbij Jaap ook wel op de stoel kan zitten. Maar zelfs na aandringen van Claire weigert hij haar op de hoogte te stellen. "Ik wil het een verrassing houden voor alles en voor iedereen. Daar hou ik van; van verrassingen. Jij ook?", vervolgt hij plagend. "Nee", reageert de blondine licht geïrriteerd. Helaas heeft Huub geen zin om op haar irritatie in te gaan en besluiten de twee maar weer terug naar de woonkamer te gaan...
bron: tien.tv |
|
|