|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik vind lekker eten zo belangrijk!"
Amanda en Brian zijn inmiddels onder de zonnebank vandaan gekomen. De twee liefjes hebben heerlijk naast elkaar liggen bakken en de buikpijn van Amanda is al een beetje verminderd. Ze staat namelijk wat hapjes klaar te maken in de keuken en ze heeft weer wat praatjes. Het is dus maar goed dat ze haar autorijles heeft afgezegd, zodat ze wat bij kon komen want vanavond komt kok Pieter langs met een gast. "Ik vind lekker eten zo belangrijk", jubelt de Amsterdamse dan ook. Dat wordt wederom een avond vol culinaire hoogstandjes en dat wil je natuurlijk niet mislopen door wat buikpijntjes!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als jij lekker eten zo belangrijk vind word het dan niet eens tijd om het zelf te gaan leren domme doos, je kunt nog geen ei koken |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
denk dat heel nederland wel geniet van een paasmaaltijd, en Amanda geniet ervan zolang er nog andere voor je koken straks op jezelf moet jezelf je boodschappen doen, dus dat zal wel vaak uit eten worden net als voor de kooi. alhoewel Brian zal wel zorgen dat de koelkast goed gevuld is, dat is hij zo gewend, die zorgt alvanaf zijn 16e voor zichzelf. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja natuurlijk voort wat hoort wat,dat is niet moeilijk voor haar |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
was het niet 12 in plaats van 16? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
heb jij een hekel aan Brian, Frans ??? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hoe dat zo????? hebben wij het hier niet over amanda? of begrijp je het niet?kan ook natuurlijk |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
alhoewel Brian zal wel zorgen dat de koelkast goed gevuld is, dat is hij zo gewend, die zorgt alvanaf zijn 16e voor zichzelf, moeilijk he? lezen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
welke amsterdamse jubelt er nu? sinds wanneer is brian een zij |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Frans, je leest toch echt verkeerd, Xanne heeft het over Brian, dau je hebt je verkeerde bril op, maar weer geef je geen rechtstreeks antwoord op mijn vraag of je een hekel aan Brian hebt en waarom. Geef eens EEN keer een eerlijk, niet omgedraaid antwoord !!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lekker eten is zo belangrijk jubelt de amsterdamse?dus over wie heb ik het dan ? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 08:20 quote deeplink
was het niet 12 in plaats van 16? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mij niet aanvallen die regels gelden zeker ook voor jou |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dag tino fijne dag verder |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat is brian zo gewend?hij heeft nog geen nagels om aan zijn kont te krabben,iedere dag eten bij zijn ma,zal netty fijn vinden met twee opvreters er bij,het is er een met13 ambachten 12 ongelukken,en die del van hem weet nog niet wat een euro is ,nee die zal hij heus niet naar een winkel laten gaan, dan heeft hij aan 1 maandsalaris niet genoeg hahahaha,maar ja ze kan altijd nog bij gaan werken no problem |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 - 12:38 schreef frans-06 het volgende:wat is brian zo gewend?hij heeft nog geen nagels om aan zijn kont te krabben,iedere dag eten bij zijn ma,zal netty fijn vinden met twee opvreters er bij,het is er een met13 ambachten 12 ongelukken,en die del van hem weet nog niet wat een euro is ,nee die zal hij heus niet naar een winkel laten gaan, dan heeft hij aan 1 maandsalaris niet genoeg hahahaha,maar ja ze kan altijd nog bij gaan werken no problem Ach jij zal het weten met je 40 jaar ervaring van je moeder uitvreten. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ga aan jou vreten beginnen als ze thuiskomen is er weer niets,zoals gewoonlijk |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Daar heb ik mijn vrouw voor, en heerlijk kookt ze, we zijn niet allemaal van die zielepootjes, die met tafeltje dekje achter de pc zitten. zodra het eten word thuis bezorgd, als je daar al voor in aanmerking komt, natuurlijk, of krijg je nog steeds vloeibaar na je laatste K1 gevecht, hahahahahahah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee hoor als ik straks thuis kom, lekker douchen maar jij weet niet wat dat is natuurlijk, staat mijn koffie en eten lekker klaar dat is het verschil,maar bij jou is alles vet behalve het eten,ik had jou uitgenodigt ik heb nl nog veel vip kaarten maar geen reaktie zielig figuur |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zoveel lef van achter je beeldschermpje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
over discriminatie gesproken ik ben een rasechte hollander geen inport over wilders wil ik het maar niet hebben,over opvoeding gesproken het word tijd dat jij naar een tuchtschool gaat kan je leren wat normen en waarden zijn ,maar dat zal jij wel nooit leren voor jullie gelden er namelijk andere regels,het word tijd voor jou voor een inburgerings curses |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 - 15:47 schreef frans-06 het volgende:over discriminatie gesproken ik ben een rasechte hollander geen inport over wilders wil ik het maar niet hebben,over opvoeding gesproken het word tijd dat jij naar een tuchtschool gaat kan je leren wat normen en waarden zijn ,maar dat zal jij wel nooit leren voor jullie gelden er namelijk andere regels,het word tijd voor jou voor een inburgerings curses wat nou rasecht, en bedoel je cursus? ohhhhhhhhh je kent geen Nederlands, schoolgeld terug halen drop lul
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
De Britse historicus Jonathan Israël begint zijn boek over de geschiedenis van Nederland in 1477. Dat was het jaar waarin een aantal gewesten van het Bourgondische rijk in opstand kwamen tegen het Bourgondische centrale gezag. Tijdens deze opstand dwongen zij op 14 maart 1477 het Groot Privilege af. Dit hield o.a. in dat de gewestelijke staten bijeen konden komen zonder toestemming van het Bourgondische bestuur en dat het Nederlands in Holland en Zeeland de officiële bestuurstaal werd.
Het begin van Nederland ligt dus eigenlijk in Frankrijk, om precies te zijn in Bourgondië, bij Filips de Stoute. In de loop van een paar eeuwen erfden, kochten en veroverden hij en zijn erfgenamen een groot gebied.
stelletje dieven. net als Huub dus. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kijk eens wat vaker in de spiegel ,over fouten gesproken roept u maar,ga jou teringzooi optruimen dan kunnen die poolstokken weg |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Xanne kan tenminste in de spiegel kijken bij jou staat niet eens meer een spiegel zielepoot, en blijf jij hem maar aanspreken met haar. glad janus zo gek op palma, had gereageerd op die oproep, oh nee, sorry vergeten ze houd niet van stumperts. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er is er een een stumpert en dat ben jij zelf,daarbij ben ik nog steeds gelukkig getrouwd,jij bent zeker zo,n zielige alleenstaande moeder ,ik heb werkelijk met jou te doen maar niet heus |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hij kan zo grappig reageren he! eigen bedrijf gelukkig getrouwd. rijk stinkerd. in plaats van de stumper die hij werkelijk is, gebitloos achterbaks klein sneaky ventje net als zijn idool, durft op straat niemand aan te spreken en gaat hier zitten preken, dag en nacht online en een eigen bedrijfm uhu, NOT |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
bij deze nodig ik jou uit ,wat zal jij opkijken,ik hoef niemand aan te spreken,mits er van die ratten rondlopen die lopen te jatten, ze spreken mij wel aan, dus leg jij er nou niet wakker van |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hahahah, het si toch echt zielig he, arme jongen zo alleen niets te doen, en maar jaloers op Brian met een echte snikkel, probeer zo'n pompje misschien zit er ergens nog wel leven in. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik ga mijn meissie happy maken, cya |
|
|
|