BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Kreupel koppeltje...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 24 maart 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Kreupel koppeltje...

Mike, Claire, Amanda en Brian zitten gemoedelijk aan de keukentafel. Het gesprek komt op Amanda's bezoek bij Spuiten en Slikken terecht. Claire vertelt dat ze erg moest lachen om Amanda's opmerking dat je bij de eerste keer 'er gewoon even doorheen moet prikken'. Amanda biecht op dat ze niet eens echt meer weet wat ze zei. "Filemon vroeg nog aan mij wat de ideale penis was. Dus ik omschrijf dat. En toen zei hij 'Ja, nu beledig je mensen met een kleine of kromme penis'. Dus ik zei dat het gewoon niks voor mij was. Het was echt leuk. En Filemon is echt heel rustig. Hij was heel nerveus, het was de eerste keer dat hij het deed hè!", vertelt Amanda over haar avonturen van gisteravond. Ook al voelt Amanda zich al wat beter na een paar van haar favoriete pasteitjes, maar toch neemt ze Brian aan de arm weer mee richting sauna. "Wat worden we oud hè", grapt de Amsterdamse terwijl ze schuifelend naar buiten gaan. Opa en oma zien er echter nog behoorlijk strak uit, valt ons op als de badjassen uitgaan.

"Wat worden we oud hè?"

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - maandag 24 maart 2008 - 15:57   quote  deeplink  
net lag je nog op bed een schiet gebedje te doen, je buik pijn is gauw over,en knip die pruik eens recht of hebben de ratten er van gevreten?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 24 maart 2008 - 16:07   quote  deeplink  
als je velletje maar goed zit.
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 09:06   quote  deeplink  
heb jij een hekel aan Amanda, Frans ???
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 09:15   quote  deeplink  
vind jij die pruik zo mooi dan ?of er ratten aan gevreten hebben zo ziet het er uit,maar ja smaken verschillen of heb ik mijn goede bril niet op? kan ook natuurlijk
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 10:28   quote  deeplink  
nee, ik vraag niet of je de pruik mooi vindt Frans, ik vraag heb jij een hekel aab Amanda.
Geef nou eens EEN keer een rechtstreeks antwoord en draai er niet altijd omheen...
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 10:39   quote  deeplink  
punt een hoef ik jou geen text en uitleg te geven, ben jij toevallig een huub hater?en wat boudewijn schrijft geld ook voor jou, geen mensen aanvallen blijf bij de bewoners
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 11:07   quote  deeplink  
ik val je niet aan Frans, ik stel alleen een vraag naar aanleiding van jouw commentaren op mijn inzendingen betreffende de bewoners, uiteraard hoef je geen antwoord te geven, ik weet genoeg.
Ja inderdaad heeft die kwal van een kabouter niet mijn sympathie, ik zou me niet in zijn gezelschap willen zien.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 11:13   quote  deeplink  
als ik die commentaren van jullie lees zegt dat al genoeg niet waar,dus waarom zou ik niet mogen reageren ?dat licht niet in jullie straatje natuurlijk
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Oke Frans, verschuil je maar achter een ander, doet die kabouter ook altijd.
Tot ziens en een heel fijne dag nog en nde groeten aan Huubje.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 11:43   quote  deeplink  
ik kom de dag wel door maak je daar maar niet druk om, en waarom zou ik de groetten aan huub moeten doen?ik hoef mij achter niemand te verschuilen ,ik ben wie ik ben en daar verander jij niets aan
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 17:34   quote  deeplink  
wees er blij mee, of moet je toch weer het laatste woord hebben
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 20:23   quote  deeplink  
of jij dat kan ook natuurlijk,maar jij heb toch niets anders te doen, ik neem het jou ook niet kwalijk,een voordeel je bent tenminste van de straat
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 20:24   quote  deeplink  
ja daar kan jij je nu alniet meer vertonen.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 20:37   quote  deeplink  
wie denk jij wie jij bent,het licht maak jij nog niet uit, laat staan dat jij mijn leven gaat bepalen,ik kan mij overal vertonen dat moet ik van jou nog maar afwachten
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 20:42   quote  deeplink  
weer 1 met een strontemmer gerammeld, je ziet het, ff rammelen en daar istie weer. oetlul
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 20:50   quote  deeplink  
kuttekop
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 21:03   quote  deeplink  
kiekeboe, en weer gelijk izz, daar istie weer
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 21:04   quote  deeplink  
ik zei het toch, strontemmer rammelen en daar is tie weer.
johan13
 johan13 - dinsdag 25 maart 2008 - 23:04   quote  deeplink  
wie heeft het deksel van de beerput gehaald
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 23:52   quote  deeplink  
God zal het weten maar zodra die deksel eraf is, komt de shit eruit. zoals gewoonlijk. zit mij helemaal kapot te gieren hier, hoe laat Huub zich kennen, niet een seen felicitatie krijgt hij uit zijn strot.
janeke
 janeke - woensdag 26 maart 2008 - 00:18   quote  deeplink  
als er 1 een boggel heeft als de kooi einde is
is dat claire
die zich in allerlij bochten wringt om bij huub te passen
ze slaapt zelfs zo met een boggel echt een bloedzuigster vampier .........die chaire
die huub ligt nog eens uit het bed .............................
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 26 maart 2008 - 00:49   quote  deeplink  
word wel een giller janeke, vieze huub met zin leugens Brian heeft Lieke geschopt en geslagen? dat heeft hij zelf gedaan met Eric met Brian hem geprobeerd van de trap te kelderen.in het zwembad in zijn gezicht gespuugd gelikt. Amanda gelikt terwijl ze menstrueerde, niet te geloven, hij is weer bezig met zijn smerige leugen-praktijken, hij is echt benauwd voor Brian nu. net zo'n zielepoot als zijn fans, zo vals herken je hem tenminste weer. wat een varken.
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 08:11   quote  deeplink  
amanda was er niet vies van ze ging er goed voor liggen die stoep hoer, en voor de fans van die rat blabla bla koessie koessie koessie aaiaaiaaiaai die jankert,met recht een zielepoot
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 09:14   quote  deeplink  
je hebt het er maar druk mee Frans, om je vriendje Huub te verdedigen. Probeer het nu eens op een inhoudelijke manier met waarheden die te controleren zijn en niet als er wat over dat ventje geschreven wordt meteen verwijzen naar een of twee ratten.
Volgens mij volg je een stream uit de dierentuin, je hebt het steeds over ratten en kikkerbekje.
Zul je wel weer omdraaien en beginnen te schelden, maar dat bevestigd alleen mijn mening : Je bent zo geobsedeerd door Huubje, dat je er zelfs op gaat lijken, althans wat spreken en schrijven betreft.
Verder nog een fijne "werk"-dag Fransje.
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 09:27   quote  deeplink  
zit jij toch verkeerd te lezen het woord kikkerbek moet je zoeken bij jou aanhang,ik kom de dag wel door op mijn kantoortje met mijn pc en een volle koffie pot dus maak jij je maar niet druk om mij
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 09:30   quote  deeplink  
dag fransje, drink niet te veel koffie, is niet goed voor je gezondheid en we kunnen je nog niet missen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Kreupel koppeltje...

0.0077052