BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is back!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 24 maart 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub is back!

Huub is terug van zijn motorrijles. De Oldenzaler rent vrolijk de Villa binnen. "Hallo stelletje gekken! Ik ben er weer!", roept hij luid. Helaas voor hem is er niemand in de buurt om op zijn binnenkomst te reageren. Driftig gaat hij op zoek naar zijn vriendinnetje. Hij treft haar aan in de Chill Room en verrast haar met een flinke zoenpartij. Razend enthousiast vertelt hij haar over alle avonturen die hij ook vandaag weer op de weg heeft meegemaakt. "Ik ging wel met 260 over de snelweg heen!", bluft de kleine Miljonair. Zijn liefje hoort alles braaf aan, ze is duidelijk blij dat haar vriendje weer van de partij is!

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 24 maart 2008 - 18:06   quote  deeplink  
Kijk die had van mij nu wel weer weg mogen blijven, hij is totaal geen vulling meer. want wat is Huub zonder entourage? juist 3 x niets. probeert Jaap zover te krijgen om iets te doen, en wat doet meneer zelf? helemaal niets nakkes nada.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 maart 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2008 - 18:06 schreef Xanne het volgende:
Kijk die had van mij nu wel weer weg mogen blijven, hij is totaal geen vulling meer. want wat is Huub zonder entourage? juist 3 x niets. probeert Jaap zover te krijgen om iets te doen, en wat doet meneer zelf? helemaal niets nakkes nada.
Dat is toch altijd zo geweest? Behalve wat hoeren uitnodigen (wat hem ingefluisterd is) heeft hij in z'n eentje nog helemaal niets gedaan behalve de regels aan z'n laars lappen als hij dronken is!
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 09:08   quote  deeplink  
flinke jongen, die kabouter, na een paar lessen al met 260 !!! over de weg scheuren. Het is en blijft een grootspraak-ventje dat blij mag zijn dat hij een keer op een motor mag leren rijden, dat is iets anders als een kabouter op de fiets

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is back!

0.0040900