|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap niet zo enthousaist...
Alle Miljonairs, behalve Jaap zijn enthousiast. De grote Miljonairs is wat stilletjes. "Nou Jaap, heb je wel een op drie?", vraagt Huub dan ook aan hem. . "Voor de juiste prijs, kan ik ook iemand van jullie achterban uitnodigen", oppert de grote Miljonair. Huub herhaalt dan dat het van je eigen achterban moet zijn. "Ja, ik vindt Joris echt mijn mattie", grapt Jaap dan over de broer van Huub. Amanda komt met het idee om misschien zijn hondje uit te nodigen, dat vindt Jaap wel een goed idee, maar denkt toch nog even verder... "Ik weet al wie!", roept Claire enthousiast uit. "Bram, Bram, Bram, Bram!", lacht Huub. Brian en Amanda moeten nog wel even denken. Dat zal nog wat worden allemaal!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
laat Jaap, Lieke maar uitnodigen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hou het maar gezellig bij jou cora lijkt mij leuker voor jou jaap |
|
|
|
|
tino
|
|
|
maar niet voor de kabouter, de fans worden zelfs al bang |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waarvoor zouden wij bang voor moeten zijn verklaar je eens nader |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
voor die dwazen op dit forum hahaha laat mij niet lachen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
alsjeblieft niet zeg, als jij gaat lachen gaat het alarm af bij de gg&gd, voor de luchtvervuiling. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik hoef op jouw vragen niet te antwoorden Frans, doe je bij mij toch ook niet. Doe de groeten aan die kabouter van je !! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waarom moet ik hem de groeten doen,durf jij dat zelf niet te doen dan,ik zou zeggen ga je gang,of ben jij ook zo laf om mij voor een karretje te spannen, hoor jij ook bij zo,n ratten familie dan die een ander dingen op laat knappen en zelf niets durft ,flink hoor een aplaus voor jou zelf |
|
|
|
|
tino
|
|
|
weer omdraaien, weer schelden....iets anders kun je niet Frans. Mag ik vriendelijk verzoeken NIET, ik herhaal NIET, meer op mij te reageren. Het is zonde van mijn tijd en met al die taalfouten nog moeilijk te ontcijferen. By the way: Ik durf Huub best zelf de groeten te doen, alleen zal het op een andere manier gebeuren als dat jij het zou doen. Fijne dag nog Frans. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie reageerd er op wie ga naar je werk,je hoeft op mijn vragen niet te antwoorden waarom doe jij dan?niets anders te doen? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nee fransje, ik mag rentenieren...hahahah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat mocht jij willen stumpert |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nog geen nagels om aan jou kont te krabben,geef het nummer van jou rampenfonds zal ik wat over maken naar jou,zo ben ik ook weer |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik knip mijn nagels inderdaad op tijd... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en was mijn kont op tijd, dan hoef je niet te krabben, Frans wist je dat... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik doe dat dagelijks, zo te zien jij niet of wacht jij net zolang dat je de krenten er tussen uit moet halen en de klitten ja dan word het zeker tijd |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
het niveau is weer gedaald |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans kan alleen maar schelden, mag ik je nog voor de zoveelste keer verzoeken niet meer op mij te reageren, tenzij je echt wat te vertellen hebt over de bewoners van de GK. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie denk jij dan wie jij bent? om te vertellen wat ik mag en niet mag, jij bepaald voor mij totaal niets laten we dat ff voorop stellen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
oke, jij hebt het laatste woord...wees er blij mee. |
|
|
|