BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wordt het Lieke?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 24 maart 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Wordt het Lieke?

Iedereen verspreidt zich en Amanda en Brian zitten in de kapsalon. Wie moeten ze nou weer uitnodigen. Amanda komt met een hele lijst van vriendinnen en haar zusje. Brian heeft drie vrienden die hij echt wel zou willen uitnodigen. De voor- en nadelen van iedereen komen langs. Amanda wil Nadia namelijk niet uitnodigen, omdat ze zwanger is. Die stress mag ze natuurlijk niet hebben! "Lieke! In eens komt het in mijn hoofd. Dat zou top zijn!", roept Amanda enthousiast uit. "Lieke en Joris kunnen het wel weer heel goed met elkaar vinden!", zegt Brian, die het ook een topplan vindt. "Opeens heb je het: je wordt conducteur!", lacht Brian. "Wil je Danny niet uitnodigen, je ex?", lacht hij verder. Dat vindt Amanda ook wel grappig. Maar ze ziet Lieke echt wel zitten. Zullen we de blonde schone straks weer verwelkomen in de Villa?

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - maandag 24 maart 2008 - 20:55   quote  deeplink  
lieke, ik wil lieke
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 08:15   quote  deeplink  
ja hoor amanda die lijst van jou is wel erg lang, jou familie heeft geen tijd en interesse in jou, en de enigste vriendin die jij heb is nadia dus ben jij er gauw klaar mee,nodig gezellig jou exen uit en die van brian dan word het pas gezellig
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 25 maart 2008 - 08:50   quote  deeplink  
klasse idee om Lieke te vragen.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 08:57   quote  deeplink  
ik denk dat lieke niet komt,zij zal zich niet meer verlagen om zich met de bewoners in te laten,die hebben ze ook misbruikt en geterrorrizeert op alle fronten,of zal zij het vergeten zijn?
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 09:14   quote  deeplink  
ik hoop voor alle kabouterfans dat Lieke komt, kunnen ze meteen de ware aard van hun "held" weer eens zien (als hij tenminste durft zonder alcohol)
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 09:19   quote  deeplink  
tino heb jij een hekel aan huub soms?????????
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 09:57   quote  deeplink  
Lieke is het net zo vergeten als Eric, die is pas weg geterroriseerd, en nu nog in de hol van kabouter plop kruipen, je met het spel immers los zien van vriendschap, nou doe dat dan
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 10:33   quote  deeplink  
vergeten wat boudewijn heeft geschreven of ben jij soms meer als een ander,dit geld zeker ook voor jou,dus reageer niet op mij
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 10:43   quote  deeplink  
schreeuwlelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 10:50   quote  deeplink  
wie valt wie aan ?ja dat heb ik jou al meer horen zeggen ,niet dreigen maar doen grootsmoel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 11:01   quote  deeplink  
arme ziel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner --
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 25 maart 2008 - 11:07   quote  deeplink  
zullen we het gezellig houden???????????? frans
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 11:09   quote  deeplink  
wie is er hier gezellig????????????en wat schurft aangaat kijk ff tussen jou gore smetliezen
tino
 tino - dinsdag 25 maart 2008 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 - 09:19 schreef frans-06 het volgende:
tino heb jij een hekel aan huub soms?????????
JA< HEEL ZEKER (dit is een direkt antwoord op je vraag)
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 14:51   quote  deeplink  
boudewijn moet er maar eens goed voor gaan zitten ,en lezen wat er geschreven word,lijkt mij wel zo verstandig
johan13
 johan13 - dinsdag 25 maart 2008 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 - 14:51 schreef frans-06 het volgende:
boudewijn moet er maar eens goed voor gaan zitten ,en lezen wat er geschreven word,lijkt mij wel zo verstandig
denk dat boudewijn wel iets beters heeft te doen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Schreeuwlelijk

frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 15:23   quote  deeplink  
als jij het nou maar begrijpt randdebiel,nee dit forem draait alleen om jou,een ander mag geen mening hebben mits het in jou straatje ligt,ga jou vreten maar eens klaarmaken anders word het weer patatzaak
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 15:25   quote  deeplink  
de pisnicht zweet peentjes

frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 15:35   quote  deeplink  
ach wat tv betreft moet je beter kijken als jij de k1 gadeslaat zie jij mij regelmatig in beeld,maar ja praatjes maker het komt vast wel goed met jou
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 15:38   quote  deeplink  
garnalenpeller

tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 09:05   quote  deeplink  
Huubje lijkt wel een beetje op een garnaal...!!
lisbeth
 lisbeth - woensdag 26 maart 2008 - 09:51   quote  deeplink  
Vind ik eigenlijk een belediging voor een garnaal. En Xanne garnalenpellen is te hoog gegrepen voor Huub.
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 10:37   quote  deeplink  
nou een afgekeurde, verminkte garnaal dan, die hoeft ook niet gepeld te worden, kun je meteen weggooien, daar waar hij hoort.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wordt het Lieke?

0.0056929