|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Het is wel erg lang...
Amanda en Brian gaan ook even bellen! Amanda krijgt alleen niemand te pakken, dus gaat Brian het proberen. Hij belt zijn broer Kenneth. "Heb je de boodschap een beetje meegekregen?", vraagt Brian. "Ik ben met een top drie gekomen en dat is jij, Sandy en Darrell en ik vroeg me af of jij graag zelf ook wil komen", vertelt hij. "Aan de ene kant wil ik wel graag komen, maar aan de andere kant is het wel lang", is Kenneth zijn antwoord. Hij vertelt dat het moeilijk is met zijn werk, maar als Brian het graag wil, hij het wel kan regelen. Brian gaat het verzoek gewoon indienen en kijkt wel wat er gebeurt. "Sowieso ga ik je uitnodigen, genoeg contactpunten", meldt Brian. Kenneth benadrukt dat Brian ook binnenkort jarig is, dus dan ook van de partij zal zijn. We zullen Kenneth binnenkort dus zeker in de Villa aanschouwen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
welja nof meer ratten in de kooi!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
als daarmee de kabouter er uit vliegt, prima, kan niet beter |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
oh nee nog een para brotha in the cage..... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik hoop echt dat Lieke komt, dat word pas roering. en met kenneth erbij, kan de lol niet op. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
hier ook al dom is lieke familie haahahahahahah,en ja hoor zoals rat zijn crime broer omschreef mooie reclame en die snol krijgt niemand te pakken,ze hebben allemaal hun nummer veranderd ahahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
laat weer meer zien over het karakter dan wat dan ook. het is en blijft lachen, allemaal Palma's met grandioos aandacht te kort. verder dan rat en aanvallen op familie komen ze niet, hoe zielig kun je zijn. kom op Lieke je bent nodig daar. Kenneth in de kooi lijkt mij niet zo leuk als Sandy, met zijn vlijmscherpe tong. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ja als je fan van deze ratten bent ben je zelf ook verrot anders was je er geen fan van! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
dus als je crimineel bent is het oke je mag een crimineel en iemadn die een cerrot karakter heeft niet aanvallen ahahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dus met andere woorden jij bent net zo'n graf stiekemerd als Huub< ja kan ook niet anders. ik hoop niet dat je nageslacht hebt, arme kindertjes. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ik geloof dat jij eens je woordenboek na moet kijken als er een niet stiekum is, maar open en eerlijk dan is het huub!maar ja als je het zelf niet bent herken je het ook niet he!!wie heeft er nu arme kindjes ahahahah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 - 10:24 schreef fleur82 het volgende:ik geloof dat jij eens je woordenboek na moet kijken als er een niet stiekum is, maar open en eerlijk dan is het huub!maar ja als je het zelf niet bent herken je het ook niet he!!wie heeft er nu arme kindjes ahahahah het is maar wat je open en eerlijk noemt, als je niet ziet dat hij de smerigste in de mond is en het meest bedriegelijke ventje dat er rondloopt, ben je denk ik zelf ook niet veel beter. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
fleur82 je kan het spreekwoord toch wel hoeren en dieven trekken de kaart |
|
|
|
|
tino
|
|
|
met wie gaat huubje om, juist met HOEREN en hij heeft al eens mobieltjes gejat voor "vrienden en kennissen". dus goed gezien frans |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat te bedenken wat die rat al heeft gestolen, en wat die snol uit de zakken van haar klanten heeft gehaald |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
zijn er nog meer ratten in de kooi ik kan er namelijk maar een |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wat een taal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne begin eens bij jou zelf met jou taal gebruik |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
och frans zelfreflectie net als de rat en cavia haahahha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja fleur zeg dat met recht hahaha ik leg hier echt in een deuk ze zijn zo maf als een deur |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
jut en jul hebben elkaar gevonden |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Het is jouw taal gebruik, fransje, met een w |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
moet je morgen ochtend komen kijken, Johan, dan is het jut en jullie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de lamme en de blinde ook,soort zoekt soort zelfde kalieber als die rat |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans, ben je nog steeds een vriendje van Huubje ?? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet ,heb jij daar belang bij dan????? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nee, ik weet het al lang... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wil alleen graag dat je het durft toe te geven |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
je heb wel meer van die stommelingen met domme vragen kun je zien hoe hersenloos jij bent,ik ben jou geen antwoord schuldig |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
het zijn altijd 2 dezelfde mensen die hier mensen aan lopen te vallen als er wat over brian en Amanda wordt gezegd!en dan ben je meteen een huub fan ???!!! jullie verpesten het hier voor de rest!Huub fan Brian fan wat maakt het uit? hou het bij het onderwerp en ga mensen niet aan lopen vallen als ze geen brian en Amanda fan zijn. Het grappige is nog dat ik vorige keer ook aan werd gevallen omdat ik brian een wifebeater noemde( sorry maar filmpjes dat ie losse handjes heeft zijn er toch echt!), en ik was meteen een kakkerlak omdat ik Huub fan zou zijn??!!! Gaat helemaal nergens over, hou het lekker bij het onderwerp we zitten toch niet meer in de kleuterklas?! Make Love not War ;-) |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 - 09:59 schreef Xanne het volgende:dus met andere woorden jij bent net zo'n graf stiekemerd als Huub< ja kan ook niet anders. ik hoop niet dat je nageslacht hebt, arme kindertjes. Laar kinderen er buiten! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2008 - 14:09 schreef italiangirl het volgende:het zijn altijd 2 dezelfde mensen die hier mensen aan lopen te vallen als er wat over brian en Amanda wordt gezegd!en dan ben je meteen een huub fan ???!!! jullie verpesten het hier voor de rest!Huub fan Brian fan wat maakt het uit? hou het bij het onderwerp en ga mensen niet aan lopen vallen als ze geen brian en Amanda fan zijn. Het grappige is nog dat ik vorige keer ook aan werd gevallen omdat ik brian een wifebeater noemde( sorry maar filmpjes dat ie losse handjes heeft zijn er toch echt!), en ik was meteen een kakkerlak omdat ik Huub fan zou zijn??!!! Gaat helemaal nergens over, hou het lekker bij het onderwerp we zitten toch niet meer in de kleuterklas?! Make Love not War ;-) weer gaan wijzen naar anderen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 maart 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
Kan niet normaal gedaan worden hier, geef je je mening omdat ik reageer op reacties die ik ook heb gekregen omdat ik wat zei over brian ben ik meteen weer net als Huub, ok wat jullie willen, jullie mogen dat denken. jammer dat het hier wordt verpest. Toedeloe |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach italiangirl het zijn voornamelijk bepaalde personen die je aanvallen en uitmaken, voor van alles zelfs familie buren en ga zo maar door,als je niet schrijft hoe goed die rat met zijn del is denken ze dat ze oppermachtig zijn,het moet in hun straatje liggen anders begint het spul ,het zijn gluiperts, achterbakse personen ,en opruiers ,meer niet,hun bepalen nog steeds niet wat ik schrijf,al wat ik schrijf gaan ze boudewijn inschakelen maar die leest het ook wel,ze zijn al net zo achterbaks als die rat met zijn stoephoer,van het zelfde laken en pak |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
het zijn hier van het soort ratten net als in de kooi!!kan je nagaan als je van rat en cavia fan bent heb je al helemaal geen niveau of ze zitten zelf ook in de goot weet je in van die achterstands ...... haahahhaah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
inderdaad fleur ik heb ze al uitgenodigd maar daar hebben ze het lef nog steeds niet voor, wel schrijven, dreigen, beledigen, maar ja dat is ratten eigen,maar doen ho maar, het zijn lafbekken meer niet,alles op afstand en praats voor 10 je moet maar zo denken het zijn dorps gekken |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ratten en dellen soort zoekt soort,xanne jij bent gek op grote lullen, ik denk dat jij ook een kut als een hooischuur heb waar een paard en wagen in rond kan draaien,jij bent toch geen zus van die stoephoer |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nee die heb ik niet, en van lullen hou ik ook niet, ik ben namelijk meer vent dan jij ooit gezien heb droplulletje. jij krijgt al een minderwaardigheidcomplex van Huub zijn knackworstje, dus ik begrijp dat je moeite met Brian zijn gereedschap hebt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee die heb ik niet ?wat ben jij dan een zielig persoon als jij zegt dat je een vent bent, of is die van jou nog kleiner dan die van huub als hij een knakworst heeft,heb je trouwens ook in grote maten, laat mij raden dan heb jij een coctail worstje nou heb ik toch echt met jou te doen kneus |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Frans, kun je nergens anders over schrijven, je lijkt huubje wel. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
frans ik denk dat een bierbommetje er nog groot bij is...haha laat lekker praten man die zuigers. het beste is niet eens meer op reageren, ze hebben het continu over Huub ( beetje geobsedeerd lijken die playmate wannabe en Hugh Heffner wannabe wel, kunnen ook nergens anders over praten). |
|
|
|
|
tino
|
|
|
huubje is natuurlijk wel de enige die zogenaamd TV maakt, als hij al kan begrijpen wat dat inhoud. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2008 - 21:35 schreef frans-06 het volgende:ratten en dellen soort zoekt soort,xanne jij bent gek op grote lullen, ik denk dat jij ook een kut als een hooischuur heb waar een paard en wagen in rond kan draaien,jij bent toch geen zus van die stoephoer - allerlaatste waarschuwing! niet op anderen reageren! - Boudewijn |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik reageer op die onzin van jullie, maar dat begrijp jij niet, zitten bij jou de draadjes ook misschien los, het zelfde als bij die rat daar maken ze ook kortsluiting of ben jij gevallen misschien? dat het zaagsel niet meer op zijn plek zit |
|
|
|