|
|
italiangirl
|
|
|
ja frans je heb helemaal gelijk, je zet wat neer , krijg je de volle laag, waarop je reageerd en vervolgens heb jij het gedaan... zitten echt steekjes bij die mensen los |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is abnormaal dat mijn moeder uitgemaakt word voor teef maar dit komt echt wel goed wees maar niet bang,er zitten bij die gekken geen steekjes los maar zijn gewoon hersenloos |
|
|
|
|
tino
|
|
|
neen italiangirl, dat heb je mis, als je goed kunt lezen reageert Frans niet ene keer op wat geschreven wordt. Telkens valt hij terug op andere bewoners, maar dan op een manier die het schelden van Huub, o.a. met familie, ziekte's en bepaalde lichaamsdelen, dicht benaderd. Dan lok je hetzelf wel uit, bovendien als je de topics waar Frans in schrijft leest, wil hij perse elke keer weer het laatste woord hebben, dus hij vraagt er zelf om, hoe zou jij het vinden om een italiaanse hoer met een k"t met schuifdeuren genoemd te worden ?? |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ik heb het ook zelf ervaren tino, ik schreef alleen dat ik Brian een wifebeater vond en toen kreeg ik de volle lading was ik een kakkerlak en weet ik veel wat nog meer. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
italiangirl je moet hem maar gelijk geven, deze persoon doet gewoon met de meute mee, anders hoord hij er niet bij de rollen omdraaien zijn ze goed in,maar ik lig hier niet van wakker,het zelfde slag als die rat liegen bedriegen manipuleren de boel om draaien ze hebben hun ogen nog niet open en ze beginnen weer |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zie je nu wat ik bedoel, italiangirl !!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja hoor pino je hebt volkomen gelijk |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
is er niemand meer die tegen jou lult ben jij aan het vereenzamen soms,arme ziel |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2008 - 11:50 schreef frans-06 het volgende:ik reageer op die onzin van jullie, maar dat begrijp jij niet, zitten bij jou de draadjes ook misschien los, het zelfde als bij die rat daar maken ze ook kortsluiting of ben jij gevallen misschien? dat het zaagsel niet meer op zijn plek zit - allerlaatste waarschuwing! niet op anderen reageren! - Boudewijn |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Boudewijn, en Frans dan, dat loopt de spuigaten uit.... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
jullie vragen hier zelf om, ik ga met jullie niet meer indiscussie,dus niet meer op mij reageren a.u.b voor de zoveelste keer |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: gewoon ff Boudewijn mailen Tino, dan ben je zo van Frans af. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hahahaha volgens mij geloof jij in sprookjes,die boudewijn word gek van dat mailen van jullie ,dat deden ze vroeger ook op school klikken een wit voetje halen bij de juf of meester, die kinderen hebben er een trauma van overgehouden van dat klikken,en werden gepest geen vrienden en vriendinnen dat zijn eenlingen voor de rest van hun leven |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
x@#$%^^&*()_++_++)((*&^$%$#
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hoevaak moet ik jou nog vragen kip zonder kop niet op mij te reageren dom individu |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Op woensdag 26 maart 2008 - 21:35 schreef frans-06 het volgende: ratten en dellen soort zoekt soort,xanne jij bent gek op grote lullen, ik denk dat jij ook een kut als een hooischuur heb waar een paard en wagen in rond kan draaien,jij bent toch geen zus van die stoephoer |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja natuurlijk heb ik dit geschreven zal ik niet ontkennen als reactie op jou schrijven,jij schrijf het volgende aan mij, ik had geen lul ik was een oude viezerik ik draag een pamper ben inpotent wil je nog meer horen ik was jaloers op mannen met grote lullen zijn allemaal jou woorden,ik was jaloers op die grote lul van die rat en zeg maar dat dit niet zo is, ik ontken het niet dus wat moet jij nou, gewoon mij blijven uitlokken je krijg van mij gewoon lik op stuk,en daarom vroeg ik aan jou of jij een zus van die stoephoer bent |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
waarom lees jij onzin.. blijf hier dan lekker weg.. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
tegen het eind word de familie van die rat helemaal ....je ziet het op elk forum nu stompt hij haar in haar rug,wedden dat ze het niet gezien hebben of het is niet waar ahahhahahahahah he frans xxxx |
|
|
|