|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Polonaise!
Het feestje zit er goed in! Hanny begint meteen met 'Tulpen uit Amsterdam" en 'Heb je even voor mij' en die kunnen de Miljonairs natuurlijk met volle borst meezingen. Bij het volgende nummer, gaan ze zelfs beginnen aan de polonaise! Huub en Jaap nemen het voortouw en gaan de hele Villa, tuin, kantoor en weer dan weer Villa door. Iedereen volgt en het nummer gaat gewoon door. Wat een ongelofelijk sfeervol festijn!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
En wie is weer haantje de eerste????????????????? Juist, de kwal der kwallen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
de breedbekkikker moet weer voorop, televisie-maken noemt hij dat. Ik zou wel eens willen wat voor een programma's die vroeger thuis heeft gekeken met zijn familie als hij dat wat hij allemaal uitvreet "televisie-maken" noemt. Zullen wel bepaalde dvd-tjes geweest zijn, met een flinke borrel samen op de bank. Ach ja, de achterban verloochend zich niet in zo'n kwallerig figuur |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Uiteraard had hij weer de nodige aandacht nodig, en als hij niet mee doet mag niemand, wat een lul zeg. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Over het paard getild naar mannetje. Als je zijn vader door de telefoon hoort is hij hetzelfde. En dan die kwal van een Claire zitten aan de ontbijttafel te kwijlen.Ik zet tegenwoordig gelijk het beeld uit + het geluid want dat gesmak wordt je misselijk van. Nu moet hij ook weer zonodig de krant voorlezen, of iedereen niet zelf kan lezen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Huubje, koning...keizer...admiraal, dat denkt hij tenminste dat etterbakje. |
|
|
|