|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Waar is Palma?"
Herma heeft de Miljonairs één voor één wakker gemaakt en met name Huub kan hier maar niet aan wennen. "Waar is Palma?", vraagt hij direct. Herma legt uit dat Palma waarschijnlijk verderop in de week langs komt om met de Miljonairs te gaan praten. We zijn benieuwd wat er uit dat gesprek komt rollen. Hopelijk keert ze terug naar de Villa, want we kunnen ons niet voorstellen dat dit avontuur eindigt zonder ons hoofd huishouding!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma houd de eer aan jou zelf,blijf gewoon weg ,ze wilde je toch ontslaan?laat ze het maar eens goed voelen die grootsmoelen en zelf eens leren als een volwassenen hun zooi op te ruimen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub verteld aan Herma dat hij vroeger motorisch gestoord was. Eindelijk de waarheid. Vandaar dat hij niet normaal is, dat gaat niet zomaar over, dus........... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach wie is daar niet motorisch gestoord,de gene die daar wonen hebben allemaal een afwijking |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij heeft ook duidelijk last van super-ADHD |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hij heeft ook alle symtonen van een borderliner. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de waarheid van amanda komt zo langzamerhand ook uit,maar dat wisten wij al een poosje,hoeren en snoeren ,gebruiken en ga zo maar door, iedere gek heeft zijn of haar gebrek toch |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wil je dit ontkennen dan? de waarheid is bikkelhard |
|
|
|
|
tino
|
|
|
kijk maar naar jullie Huubke |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
mooi weg blijven palma blijf zitten waar je zit daar hoor je |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja, Palma iedereen had wat te zeggen over Natasia (kamer vragen) maar jij laat ook je kinderen alleen. Overdag de Kooi en 's avonds in de bar werken. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma werkt tenminste nog voor haar geld en bokito trok bijstand dat is het verschil |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
was motorisch gestoord? geestelijk gestoord is hij nog steeds, motorisch loopt het ook niet lekker heb je hem wel eens zien rond springen. kolere, die kan zo terecht bij de afdeling spasme van het AMC
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Natasia heeft altijd gewerkt, maar dat doen al die bijstandtrekkers hier, een ander beschuldigen van hun eigen zonde. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
bokito moet tot aan haar dood toe de bijstand terug betalen zit nu in de schuld sanering,50euri in de week hahaha ik lig hier echt in een deuk |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
frauderen heet dat, uitkering en werken op een autosloperij mag immers niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dom individu ik heb nog altijd een eigen bedrijf en van jou soort heb ik dagelijks een vette bek |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
De Britse historicus Jonathan Israël begint zijn boek over de geschiedenis van Nederland in 1477. Dat was het jaar waarin een aantal gewesten van het Bourgondische rijk in opstand kwamen tegen het Bourgondische centrale gezag. Tijdens deze opstand dwongen zij op 14 maart 1477 het Groot Privilege af. Dit hield o.a. in dat de gewestelijke staten bijeen konden komen zonder toestemming van het Bourgondische bestuur en dat het Nederlands in Holland en Zeeland de officiële bestuurstaal werd.
Het begin van Nederland ligt dus eigenlijk in Frankrijk, om precies te zijn in Bourgondië, bij Filips de Stoute. In de loop van een paar eeuwen erfden, kochten en veroverden hij en zijn erfgenamen een groot gebied, een ordinaire dief ben je, niks meer, niks minder
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
palma komt ff niet meer terug als ze een goede moeder is, Dexter heeft haar nodig, als ze tenminste haar grote bek tegen het kind dicht houd.
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma ze hebben jou gewoon de laan uit gestuurd, die vieze rat stond gewoon tegen jou aan te rijden ,en dan hebben ze het over respect,dat moet hij doen bij dat zooitje waar hij uit komt,en wat amanda betreft palma kan het niet helpen dat jou moeder geen tijd voor jou heeft ,dat heeft ze nog nooit gehad dus uit jou frustraties tegen die vieze rat van jou maar niet tegen palma |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahaha |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
maar palma heeft ook geen tijd voor haar dexter die had toch een hersenschudding nou als moeder blijf je dan thuis en laat je kind niet alleen thuis maar nee palma kwam naar de kooi want moest tv maken he |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Xanne helemaal met je eens palma moet blijven waar ze nu zit bij haar kindjes |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
precies, tenzij de jeugdzorg ze weer uit huis trekt uiteraard. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
3/2/1 en daar komtie dan!!!!!!! tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hij blijft lang weg voor zijn doen, te veel normale lui nu zeker online |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma is terdege een goede moeder, en is er voor haar kids,maar die bokito heeft twee huilende kids achterlaten waarvan een het aan zijn lever had ,dat is schande bokito wou rust ,maar waren jullie niet de gene die de kinder bescherming hadden gebelt,het zelfde als de surogaat moeder van amanda wel de lusten niet de lasten fijne moeders,daarom is amanda zo gefrustreerd die kan haar grant niet uiten tegen haar ma, dus is palma de klos |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
frans de genen die helemaal geen tijd heeft voor haar kids is palma overdag de kooi ook al is je kind een hersenschuding gevallen palma in de kooi en s,avonds achter de bar |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hahahahahahha daar is tie weer, zeker weer van de bank getrapt, zijn geleende pc staat in het keukenkastje. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja frans maar bij palma zijn ze altijd alleen thuis en dat kan je van natasia nie zeggen die waren bij haar zussen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ga er nu niet op in reetje, die lul kikt op reacties. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja gelijk heb je volgens mij tweede palma maar dit is dan pc maken inplaats van tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
precies reetjuhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee wilgo was de oppas die is er toch ook met de poet vandoor gegaan, een hele slimme jongen trouwens zoveel hield hij van haar,mooi niet dus hij hield maar van een ding geld hahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
oh nou weten we het, het is Wilgo zijn spokesmen. lol |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Knap he, ze had een uitkering en nog ging er een bloedbuil met haar spaargeld vandoor, Karkamel |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ik heb zo,n voorgevoel dat die frans palma of jose of hoe ze ook mag heten is |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hahahahahahhahaha, de zelfde schruftkop of een broertje van haar, hij hemelt zichzelf zo graag op, tja wanneer niemand anders het doet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
daarom is ze de sociale dienst aan het terug betalen,van het dubbel trekken, dat heb je als je fraudeert,de belasting komt ook nog wel een keer en wat te bedenken van haar subsidies,ik zou niet in haar schoenen willen staan |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
jij kan het weten, doe jij al jaren over. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ben je wel verkeerd ingelicht frans hoe het nu met haar gaat moet je eens naar almere gaan kijken weet je niet wat je ziet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als dat zo is hadden ze allang beslag gelegt, dat is niet moeilijk met een bedrijf dus jij zal het wel weten,ik heb het vermoeden dat jij ook in de schuldsanering zit,of jij denkt het zelfde als die rat met zijn del ikke ikke en de rest kan stikken zo is het |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Reetje deze fantaseert meer dan Huub en blaat over alles wat los en vast zit, tot hij straks een politie agent op zijn stoepje heb staan, wegens laster. hij is zo dom als de tyfus. de enen leugen na de andere rolt van zijn toetsenbord, hij doet aan K! wedstrijden klrijgt vip kaarten en ondertussen geen tand in zijn bek, en de rollator is al beslag op gelegd.
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nu bedoel je zeker je zelf hoe durf je zo iets te schrijven maar ik kan je zeggen in de schuld zit ik niet ik heb een rijk bestaan maar ik heb het vermoeden dat jij bij de socialen loopt want je schrijft zoveel over een ander dat je hart er van overloopt |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
precies weer de spijker op zijn kop geslagen reetje, ze hebben de berljnse muur weg gehaald en bij hem voor zijn kop gepland, want die vent heeft bord voor zijn kop, maar de berlijnse muur. achterlijk gestoorde. die kan nog wat verwacten want hij komt ook uit ALmere, die makt zich de komende weken wel ongerust, wie er bij hem komt langsrijden. lol! hoef je geen Huub fan voor te zijn. hij heeft Xanne ook al bedreigt met die van Nowlive, nou die moet nu nog komen, die sly |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik begin nu echt bang te worden voor de zoveelste keer niet dreigen maar doen , wat een geluk je maakt me er alleen maar blij van |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
stront aan deknikker knul? oh nee, het was je emmer? thuiszorg hem niet geledigd? lullig voor je, ik hoop dat ze er bijtijds bij zjn voor je schone pamper. want je stink al naar eigen dunk maar als je nu ook al gaat ruiken als het open riooltje dat je bent, dan is het helemaal niet te hadren voor je buren. zielepoot! afijn waar jij woont heb je niet eens buren. althans zo zouden wij ze niet noemen |
|
|
|