BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Waar is Palma?"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 21:12   quote  deeplink  
nou jij wil niet weten hoeveel buren ik heb ,ik woon er bij en niet alleen ,het wemelt hier van de buren dus maak jij je er niet druk om,ze lopen hier de hele dag in en uit
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 21:15   quote  deeplink  
wie dreigt er hier nu altijd, Fransje? dat doe jij en jij alleen, aan iedereen vraag Tino, Xanne, bonnie, reetje lisbeth, en wie niet, iedereen heeft last van jou en je bossie stinkerds. dus doe ons een lol, en laat ons met rust geeft je comentaar net als iedereen maar spreek de andere niet aan.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 21:17   quote  deeplink  
ach de ene kakkerlak is fan van de andere kakkerlijk, soort zoekt soort

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Izz@headliner --
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 25 maart 2008 - 21:20   quote  deeplink  
izzie stop met antwoorden op hem hij moet het laadste woord toch altijd hebben net huub en palma stop je tijd hier niet meer in met hem word alleen maar vervelend met hem hij moet ook winnen
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 21:29   quote  deeplink  
je hebt gelijk reetje laten wij maar de wijste zijn.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 25 maart 2008 - 21:32   quote  deeplink  
ga lekker jullie beklag doen ,vergeten soms met jullie korte geheugen waar je mij voor uitmaken, jullie reageren toch of is deze site jullie prive bezit stelletje rand debiellen,en daarbij heb ik geen boven buren,ik kom van de rolleman en dat is bij ons de gewoonte stomme burger trut
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 09:20   quote  deeplink  
Frans, maak je niet zo druk, blijf bij Huubje, die heeft dezelfde woorden in de mond als jij, zit je misschien ook in Eemnes ter bescherming van....
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 09:29   quote  deeplink  
er zijn er maar een paar die zo gefrustreerd zijn ,en zich druk maken dat zijn jullie zelf hahaha
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 09:32   quote  deeplink  
dag fransje
frans-06
 frans-06 - donderdag 27 maart 2008 - 13:31   quote  deeplink  
he he die trol geeft het eindelijk toe dat ze haar ma en zus zo mist vandaar dat palma het moest bezuren,dus lijkt mij excusses zeker op zijn plaats , en wat die bokito uit almere betreft met recht een breetbek kikker no brains and wrong friends,almere is niet voor niets de smerigste stad van nederland
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 13:33   quote  deeplink  
Wanneer iemand zich er maar thuis voelt. dat is de hoofdzaak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Waar is Palma?"

0.0097308