|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda belt zus Daniëlle!
Amanda krijgt plots een collect call van haar zus Daniëlle. Haar zus had van de boodschap gehoord dat er iemand uit de achterban een week mag komen en ze geeft te kennen dat ze wel heel graag wil komen. "Het leek mij wel leuk om te komen als jij dat wil", zegt ze dan ook. "Ja tuurlijk, jij bent number one die op mijn lijst staat", zegt Amanda blij. De Amsterdamse wist niet zeker of ze wel wilde komen, met alle camera's en zo, maar haar zus vindt het helemaal geweldig om een week met haar zusje non-stop te kunnen kletsen en Brian ook wat beter te leren kennen. Ze zegt zich ook wel gewoon gedeisd te houden, dus Amanda hoeft niet bang te zijn dat ze uit haar slof schiet. Daniëlle vraagt zich alleen af hoe ze gaan slapen. "Stel de broer van Brian komt, ga jij dan met de broer van Brian in bed? Haha, nee hoor komt goed. We hebben genoeg bedden. Anders kom je tussen mij en Brian in liggen", stelt Amanda haar gerust. Daniëlle vertelt dat ze Kenneth, de broer van Brian, heeft gesproken en dat hij ook zeker wil komen. Dat wordt een gezellig familiegebeuren!
bron: tien.tv |
|
|