|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Mag ik je vader dan ook papa noemen?"
Huub en Claire zijn een beetje aan het dollen met hun toetje, Huub heeft namelijk de slagroomspuit erbij gepakt en spuit Claires mond helemaal vol. Wat een dolle boel toch weer! "Mag ik je vader dan ook papa noemen?", grapt Huub plotseling. "Moet je aan hem vragen, misschien komt ie wel een weekje...", speculeert Claire. Ja Huub, als je schoonvader straks misschien een week komt, kan je hem alles vragen! Ook de hand van Claire... "En nee je mag er niet bij zijn als ik je vader bel", pest Huub zijn vriendinnetje. "Echt wel, hij is privébezit", lacht de Tilburgse. Oh jee, zal hij het echt doorzetten om haar vader te bellen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat is die kwal toch een namaak typje, met z'n papa noemen. Leuk tegenover zijn eigen vader. En over ten huwelijk vragen maak je geen geintje van dat is een serieuse zaak, maar,ja dat dringt niet door in dat motorisch gestoorde kikker koppie. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
och Lisbeth, hij zal wel blij zijn dat hij eindelijk iemand als een Papa heeft, van die andere weet hij het ook niet zeker, anders noem je hem niet telkens Theo. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja, eigenlijk wel zielig, krijg er tranen van in mijn ogen nu blijkt dat deze jongen zo geworden is door te weinig aandacht en gebrek van een normale opvoeding. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ja, en hij is er vast van overtuigd dat het allemaal zo hoort, dat het allemaal heel normaal is. Dit ordinair ventje is nooit volwassen geworden en dat zal hem ook nooit lukken, helemaal niet met die sprookjes-prinses naast hem. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hij heeft tenminste nog een pa,en als er twee te wijnig aandacht in hun leven hebben gehad is dat die rat met zijn trol,waar zijn en blijven hun ouders?geen tijd, geen zin, bang om herkent, te worden schande voor de familie, ik weet het niet jullie wel ? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
weet je zeker dat theo zijn ECHTE vader is dan, volgens mij is dat niet vast te stellen, alhoewel ze hebben dezelfde arrogantie en theo is ook al weer aan een nieuwe "liefde" bezig. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
En Huub heeft verklaard dat zijn zus en andere broer een andere vader hebben. Misschien gelukkig voor die twee trouwens daar hoor of zie je weinig van zou er dan toch nog een normaal iemand in die familie zijn? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
?????????????????????????????en de opvoeding van huubje dan???????????????????????? niet bijster geslaagd zou ik zo zeggen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
weinig aandacht krijgt de kapper of komt ze helemaal niet meer? dat haarstuk van Amanda ziet er ook al niet meer uit, en dan die paar losse stukjes, ongelooflijk, het zou een paar maanden duren nu die zijn we inmiddels lang genoeg gepasseerd. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
fijn he om familie aan te vallen, wie is die trol haar vader,en de stiefvaders niet te vergeten, allemaal omgekomen in de criminele sfeer, en wie is of was die rat zijn vader ook nooit gekend misschien,allemaal kinderen met een jeugd trauma,dat zeulen ze de rest van hun leven mee,het zij zo |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06