BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire op de ontslagstoel?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 25 maart 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire op de ontslagstoel?

Na de videoboodschap vraagt Amanda aan Jaap of hij mee wil naar het kantoor om te praten. "Ik wil het over donderdag hebben", begint Amanda. "Waar gaat je voorkeur naar uit bij de ontslagronde", gaat ze verder. Jaap vertelt dat zijn samenwerking met Claire niet gaat werken, omdat ze alles doorvertelt aan Huub. "Claire gaat er in april uit", zegt Jaap zeker. Amanda maakt duidelijk dat Jaap ook een speler is en het zonde is om deze ontslagronde naar de maan te laten gaan. "Ik denk dat het 't slimst is om Claire op de ontslagstoel te zetten. Kijken wat Huub nog te zeggen heeft, kijken of Huub nog fouten maakt daarin. Kijken wat daaruit bewerkstelligd kan worden voor volgende maand. Ik weet sowieso zeker dat Huub Claire erin houdt, het voordeel voor ons is dat we kunnen zien hoe Huub zich gaat bewoorden", zegt Jaap. Jaap wil er dus wel mee in gaan om Claire samen met Amanda en Brian op de stoel te zetten, maar hij wil haar er niet uitstemmen. Ook belooft hij het stel dat er geen counterplan tegen Huub is. Een nuttig gesprek voor deze Miljonairs!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire op de ontslagstoel?

0.0046989