|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub jaloers op Brians anderhalf jaar - deel 3
Brian heeft taart gekregen omdat hij anderhalf jaar in de kooi zit, maar Huub heeft nog geen taart gehad en bovendien Brian nog niet gefeliciteerd. Amanda gaat verhaal halen maar daar kan Huub niet zo goed tegen....
Ruzie en schending van de persoonlijk bezit regel... kost het Huub weer een ton?
bekijk eerst: deel 1 en deel 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Je kan de filmpjes noet bekijken |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
je kan de filmpjes niet bekijken |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
geef die bos stro op jou kop gelijk eens een soppie,en zou je het bad niet eerst schoonmaken voor je hem vol laat lopen bha vies mokkel |
|
|
|
|
tino
|
|
|
je mag huubje echt niet storen als hij in een serieus (klef) gesprek zit met die tilburgse matras, hij denkt echt dat die alles kan maken. Flink ruzie maken en weer spullen vernielen....EXIT kabouter, dat zijn de regels toch.. Clairtje verstopt zich maar weer eens achter een peuk !! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat heeft hij vernielt dan heb ik wat gemist, ach beter een tilburgse matras als een amserdamse, waar half amsterdam al over geweest is |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
eens een del altijd een del een trol op hakken als dat in je karakter zit doe je er niets aan zo moeder zo dochter hahahaha |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat heeft hij vernielt dan ,dat hij dat gebak weg gooid,sinds wanneer is dat vernielen?ja als je de deuren er bewust uitgooid dat noem ik verniellen,er word zo vaak met borden en glazen gegooid |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee door die rat je ziet het verkeerd,ik vind het zo gezellig pino als jij er bij zit ,ze liggen hier in een deuk maar ik ben niet de enigste hoor die er achter zit, ik moet vaak naar buiten maar dat ik het erg leuk vind is een ding wat zeker is, de kasten zijn weer erg hoog vandaag |
|
|
|
|
tino
|
|
|
durf je er niet vanaf te komen en je moet nog wel vaak naar buiten om de poort open te maken, bovendien achter een ander die er daar achter zit te verschuilen is precies hetzelfde wat die grote kleine vriend huubje van je doet...net zo achterbaks. Ook kan ik hieruit concluderen dat je nog niet eens een eigen pc hebt, maar dit in de tijd van je baas zit te doen, och wat heb ik het druk gehad vandaag. dag Frenske !! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de poort staat hier dag in dag uit open,alleen s,avonds is hij dicht maar dan lopen er honden, dus daar heb ik geen omkijken naar,maar vertel mij nou eens een keer wat is nou jou probleem,je hebt het maar constant over mij, we zouden toch alleen maar reageren op de bewoners of ben je daarvan terug gekomen vind jij dit leuker ik doe wel met jou mee no problem,maar dan wel op een andere pagina |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dag frenske, tot nooit meer ziens |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dag pino fijne dag verder |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
huub heeft die taart expres in het bed gegooid van amanda en brain dus ik denkt dat die daar wel een boete voor krijg |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
is een bed persoonlijk bezit dan |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: het bed niet maar het shirt wat op het kussen lag wel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Die KABOUTER echt waar en hij dat hij alles voor elkaar kan krijgen is altijd al jarloers geweest op andere en zeker op amanda en brain nou heeft nog een doos echt net zo een pop krik het op en het praat nou bah ik hoop dat hij weer een ton krijg lullo |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
het enig wat Huub kan winnen is een ton shit, wat 1 waarschijnlijk een dozijn, en dan heb ik het niet over de ton de shit die hij vanzelf over zich heen krijgt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als het aan jou ligt wel ja, maar wij zijn niet allemaal huub haters |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja merty het brain van die rat zit niet goed, zijn draadjes in zijn hoofd maken kortsluiting,maar maak je geen zorgen er zijn pillen voor,of anders een dwangbuis |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
kooitje weer opengezet, en daar komt het ongedierte weer. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik denk dat jij het grootste ongedierte bent vieze rat |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans ken je ook nog normale nederlandse woorden dan alleen van bepaalde lichaamsdelen, dit lijkt op hetzelfde syndroom als jouw huubje heeft, schelden en herhalen tot in de treure, daarna janken. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja hoor pino met jou aanhang, als het over ongedierte gaat? haal je bankstel eens van zijn plek kijk wat voor ongedierte eronder uit komt |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
nou frans dan zal naar afloop niet verbazen als die enge kikker kabouter een touw en ze zelf ophangt door zijn ego en dat niemand hem moet omdat hij zo een grote smoel heeft en steeds maar beschermd moet worden en als je vind dat er alleen maar KABOUTER HATERS ZIJN DAN GA NAAR NOWFUCKINGLIVE.EU daar kunnen jou wel gebruiken |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik bepaal zelf wat ik hier plaats, en wie denk jij wie je bent dan? jij bepaalt voor mij totaal niets laten we dat ff voor op stellen dus als het jou niet bevalt niet reageren a.u.b |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ik vraag met toch af zou jij ook op die kabouter lijken frans ?? Jij reageert op iedereen die over die kabouter kikker wat schrijft vandaar dat ik je adviseerde om naar de site van Nowfuckinglive.eu de site fam. huub te gaan dan hoef je je ook niet zo druk te maken wat andere zeggen daar is alles in positief voor vieze kikker dus dat |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
jij hoef mij niets te adviseren wie ben jij dan wel????en als jij wil weten hoe ik er uit zie zou ik zeggen kom maar langs,en die kabouter kikker zit tussen jou smet liezen,wat boudewijn schrijft geld ook voor jou domme doos |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Haha ga maar lekker naar sesamstraat kijken je bent niet voor mijn niveau baby hahahhahahhahahhahahhahahhaha sukkel |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik dacht al wie heeft er hier zo,n hoog niveau maar dat ben jij het niveau van amanda, dan heb jij het ver geschopt in jou leven,jij reageert op van alles en nog wat daar is deze pagina toch voor, of licht het niet in jou straatje ,alleen reageren op bewoners geld ook voor jou |
|
|
|
|
tino
|
|
|
BOUDEWIJN, FRANS SCHRIJFT WEL ERG VEEL ZONDER IETS ZINNIGS TE VERTELLEN !!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee wat jij schrijft is intresant hahahaha |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het laatste woord is voor jou frenske, proficiat |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
alleen reageren op bewoners a.u.b |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het laatste woord is voor jou, frenske |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
alleen reageren op bewoners a.u.b |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Nou ik moet je nageven, dat je wel gevoel voor humor hebt. maar het laatste woord is nogniet geschreven.zolang jij geen moderator van dit forum bent heb je geen ene jan T te zeggen, vriend. |
|
|
|