BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vliegend gebak en rattengif!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 08:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Vliegend gebak en rattengif!

Amanda was gisteravond behoorlijk gepikeerd dat Huub haar vriendje niet had gefeliciteerd met zijn verblijf van anderhalf jaar in de Villa. Ze besloot het badderen van Claire en Huub te gaan verstoren om hem er op aan te spreken. Ze bood de liefjes een stukje taart aan, eerst was Huub verrast door het lieve gebaar, maar zodra hij door kreeg dat er meer achter stak kreeg het gebakje vliegles. "Wat ben je toch ook weer kinderachtig", schreeuwt Amanda hem toe zodra hij weer boven in de keuken verschijnt om verder te ruzieën. "Ik ben dan misschien wel kinderachtig maar ik bepaal zelf of ik Brian feliciteer of niet en ik vind het gewoon niet belangrijk!", luidt Huubs weerwoord. "En ik weet niet wat je in die taart hebt gedaan maar de volgende keer strooi ik rattengif door jouw eten!", vervolgt hij boos. Hiermee heeft hij de lachers op zijn hand en boos druipen hij en zijn vriendinnetje af...

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 26 maart 2008 - 09:40   quote  deeplink  
rattengif huubje moet je aan je kikkerogen geven en ook die domme doos waar je naast lidt klein kind ringentjes kopen huwelijk je ben nog lomper als lomp je past echt goed bij palma als je bek maar op tv is kikkeroog
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 09:51   quote  deeplink  
hij is gewoon hardstikke jaloers met zijn kikkerkopje en dat dikkopje nasst hem wanen ze zich in sprookjesland.
Laat ze maar gaan optreden in : dreamland" in de Efteling.
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 12:08   quote  deeplink  
hahahahahahaha
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 12:18   quote  deeplink  
gelukkig kunnen fans van huubje hierom lachen, eindelijk
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 12:42   quote  deeplink  
ja pino inderdaad
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 12:47   quote  deeplink  
ik lach al anderhalf jaar om dit progamma, dus ben ik duidelijk genoeg als je het niet begrijpt wil ik het jou voor een keer uitleggen
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 12:48   quote  deeplink  
doe dat eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vliegend gebak en rattengif!

0.0043289