|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Het eerste realitysoaphuwelijk?
Huub liet Claire gisteren weten behoorlijk serieus te zijn over hun trouwplannen. Hij was vastbesloten haar vader om haar hand te gaan vragen. Claire doet het allemaal af met een grapje en weet duidelijk niet zo goed wat ze er van moet denken. Als haar vriendje er 's avonds in bad weer op terugkomt geeft hij aan dat ze zich moet voorbereiden want hij gaat haar binnenkort echt een aanzoek doen. De blondine maakt hem echter duidelijk dat ze hem niet voor schut wil zetten maar ze weet nog niet zeker wat ze gaat antwoorden. Wanneer zou Huub over gaan tot actie? En is Claire er dan al over uit wat haar te doen staat, Huub een blauwtje laten lopen of kunnen ze ringen gaan uitzoeken? Wie weet is het vandaag zover!
Vannacht was de liefde nog even heftig!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
donderdag ontslag, dat is wat anders als trouwen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja, maar hij heeft tegen Jaap gezegt dat hij na de ontslagronde Claire ten huwelijk gaat vragen. Ze zal toch wel wijzer zijn. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
een domme tilburgse matras wordt nooit wijzer, Lisbeth |
|
|
|
|
Worm
|
|
|
Mooie huwelijksdatum 1 april want ik kan deze stap van Huub niet serieus nemen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
van huubje kun je helemaal niets erieus nemen.. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
leuke 1april mop ,maar dat hebben jullie niet door natuurlijk,hoe serieus is huub? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
jij zelf Frans, zegt herhaaldelijk dat Huub de enige is die serieus, eerlijk is en altijd de waarheid spreekt.....en nu ??? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pino hoe kom jij daarbij? vertel je maakt me toch zo nieuwsgierig,leuke naam trouwens pino uit sesamstraat |
|
|
|
|
tino
|
|
|
weer schelden, frans, je hebt er maar druk mee. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
noem jij dat schelden dit is gewoon jou zondagse naam ,lief toch of niet als je het niet wardeer zal ik het niet meer doen,even goede vrienden, ik dacht dat ik jou een plezier er mee gedaan had ook al weer niet goed,jij bent een persoon die niet gauw tevreden is erg jammer |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het is als je het niet waardeert, frans, prettige dag nog. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2008 - 12:45 schreef frans-06 het volgende:pino hoe kom jij daarbij? vertel je maakt me toch zo nieuwsgierig,leuke naam trouwens pino uit sesamstraat ik dacht al aan je niveau te merken dat je daar naar keek, Sesamstraat, hahahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
een huwelijk van die trol, wie zou ddit serieus nemen, hij wilde Lieke trouwen, eist van Hedda dat ze hem ophaalt. hij had nog met Gabi getrouwd als dit goed was voor zijn reputatie. althans zoals hij die ziet. maar op dit moment heeft DGK de meeste kijkers ooit, dus word hets temmen ook anders, en weten meerdere mensen hoe Huub steds op de eerste plaats kwam. stemmetjes kopen met geld van adverteerders. elke idioot kan weten dat een bepaald publiek maar gaat naar die websites, dus de advertenties worden minder.want dat publiek levert iets op. garnalenpellers, en geraniumkijkers. tja! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
tino huubje kan je niet te erieus nemen te vaak naar sesamstraat gekeken misschien,dat is dan jou niveau op 26maart11.33 |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Niet zo hoog inschatten worden veel moeiljke woorden in gebruikt, die heeft Huub zelfs niet in zijn vocabulair
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
huub vraagt claire nu ten huwelijk deze ontslag ronde en laat haar de volgende gaan maar dat wil niet zeggen dat hij echt gaat trouwen huubje gaat gewoon zijn staaltje laten zien van wat een vrouwen hater met vrouwen kan doen als ze achterlijk genoeg zijn om in zijn bla bla of tewel zijn EGO te geloven IK SNAP GEEN ENKELE VROUW DIE DEZE JONGEN HUUB STEUNT TV OF NIET JE SPEELT NIET ZO MET MENSEN HIJ DOET HET IN ZIJN ZGN ROL MET IEDEREEN MENS OF DIER NIETS IS VEILIG IN DE BUURT VAN HUUB ALS HIJ HET OP ZIJN HEUPEN HEEFT DAT IS TOCH NIET NORMAAL . |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de gouden kooi is een grote commedie,van list en bedrog en manupilatie,alles gaat in opdracht |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Helemaal waar Janeke. Ik sta er telkens van te kijken hoe Fries reageerd als Huub in de buurt komt. Dieren voelen aan als iemand niet helemaal normaal is. Ik zou geen hap kunnen eten met die kwal in de buurt. En je weet het maar nooit gsteren stond hij ook met de bleekwaterfles te rommelen bij het eten, zelfs Ricardo waarschuwde hem. Het is toch te gek voor woorden. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Met bleekwater dubbel zout portie, en dat van de idioot die claimde vergiftigd te zijn door Brian. Halve zool. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
de enige echte volkomen idioot van DGK en Oldenzaal----Huubje, de breedbekkikker |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja, Xanne en Huub zijn moeder en zus zeiden dat ook. Ik vind het vreemd dat we daar nooit meer iets van hebben gehoord. Ik had als ik Brian was geweest aangifte gedaan van valse beschuldiging. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ach, Xanne en Lisbeth, alles wat dat joch niet mag doen volgens de regels en toch doet wordt met een enorme deken toegedekt. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
nou wat ik helemaal niet begrijjpt waarom clair in de kooi is gekomen toch voor de winst toch niet die rampe kabouter te steunen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat komt omdat zij er jeuk aan had het zelfde als amanda |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dat domme wicht kan alleen maar overal om lachen en dan een dom irritant lachje. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
die vader is nog dommer dan Claire, wat is hij waard nu hij zijn zegen heeft gegevn? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja daar snap je helemaal niets van. |
|
|
|