BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het eerste realitysoaphuwelijk?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 09:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Het eerste realitysoaphuwelijk?

Huub liet Claire gisteren weten behoorlijk serieus te zijn over hun trouwplannen. Hij was vastbesloten haar vader om haar hand te gaan vragen. Claire doet het allemaal af met een grapje en weet duidelijk niet zo goed wat ze er van moet denken. Als haar vriendje er 's avonds in bad weer op terugkomt geeft hij aan dat ze zich moet voorbereiden want hij gaat haar binnenkort echt een aanzoek doen. De blondine maakt hem echter duidelijk dat ze hem niet voor schut wil zetten maar ze weet nog niet zeker wat ze gaat antwoorden. Wanneer zou Huub over gaan tot actie? En is Claire er dan al over uit wat haar te doen staat, Huub een blauwtje laten lopen of kunnen ze ringen gaan uitzoeken? Wie weet is het vandaag zover!

Vannacht was de liefde nog even heftig!

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 09:52   quote  deeplink  
donderdag ontslag, dat is wat anders als trouwen
lisbeth
 lisbeth - woensdag 26 maart 2008 - 10:04   quote  deeplink  
Ja, maar hij heeft tegen Jaap gezegt dat hij na de ontslagronde Claire ten huwelijk gaat vragen. Ze zal toch wel wijzer zijn.
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 10:33   quote  deeplink  
een domme tilburgse matras wordt nooit wijzer, Lisbeth
Worm
 Worm - woensdag 26 maart 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Mooie huwelijksdatum 1 april want ik kan deze stap van Huub niet serieus nemen.
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 11:33   quote  deeplink  
van huubje kun je helemaal niets erieus nemen..
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 12:05   quote  deeplink  
leuke 1april mop ,maar dat hebben jullie niet door natuurlijk,hoe serieus is huub?
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 12:20   quote  deeplink  
jij zelf Frans, zegt herhaaldelijk dat Huub de enige is die serieus, eerlijk is en altijd de waarheid spreekt.....en nu ???
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 12:45   quote  deeplink  
pino hoe kom jij daarbij? vertel je maakt me toch zo nieuwsgierig,leuke naam trouwens pino uit sesamstraat
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 12:47   quote  deeplink  
weer schelden, frans, je hebt er maar druk mee.
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 13:02   quote  deeplink  
noem jij dat schelden dit is gewoon jou zondagse naam ,lief toch of niet als je het niet wardeer zal ik het niet meer doen,even goede vrienden, ik dacht dat ik jou een plezier er mee gedaan had ook al weer niet goed,jij bent een persoon die niet gauw tevreden is erg jammer
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 13:13   quote  deeplink  
het is als je het niet waardeert, frans, prettige dag nog.
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 - 12:45 schreef frans-06 het volgende:
pino hoe kom jij daarbij? vertel je maakt me toch zo nieuwsgierig,leuke naam trouwens pino uit sesamstraat
ik dacht al aan je niveau te merken dat je daar naar keek, Sesamstraat, hahahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 26 maart 2008 - 16:58   quote  deeplink  
een huwelijk van die trol, wie zou ddit serieus nemen, hij wilde Lieke trouwen, eist van Hedda dat ze hem ophaalt. hij had nog met Gabi getrouwd als dit goed was voor zijn reputatie. althans zoals hij die ziet. maar op dit moment heeft DGK de meeste kijkers ooit, dus word hets temmen ook anders, en weten meerdere mensen hoe Huub steds op de eerste plaats kwam. stemmetjes kopen met geld van adverteerders. elke idioot kan weten dat een bepaald publiek maar gaat naar die websites, dus de advertenties worden minder.want dat publiek levert iets op. garnalenpellers, en geraniumkijkers. tja!
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 20:08   quote  deeplink  
tino huubje kan je niet te erieus nemen te vaak naar sesamstraat gekeken misschien,dat is dan jou niveau op 26maart11.33
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 26 maart 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 - 15:30 schreef tino het volgende:

[..]

ik dacht al aan je niveau te merken dat je daar naar keek, Sesamstraat, hahahaha
Niet zo hoog inschatten worden veel moeiljke woorden in gebruikt, die heeft Huub zelfs niet in zijn vocabulair

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Joseba@headliner --
janeke
 janeke - donderdag 27 maart 2008 - 00:54   quote  deeplink  
huub vraagt claire nu ten huwelijk deze ontslag ronde
en laat haar de volgende
gaan
maar dat wil niet zeggen dat hij echt gaat trouwen
huubje gaat gewoon zijn staaltje laten zien van wat een vrouwen hater met vrouwen kan doen als ze achterlijk genoeg zijn
om in zijn bla bla of tewel zijn EGO te geloven
IK SNAP GEEN ENKELE VROUW DIE DEZE JONGEN HUUB STEUNT TV OF NIET
JE SPEELT NIET ZO MET MENSEN HIJ DOET HET IN ZIJN ZGN ROL MET IEDEREEN MENS OF DIER NIETS IS VEILIG IN DE BUURT VAN HUUB
ALS HIJ HET OP ZIJN HEUPEN HEEFT DAT IS TOCH NIET NORMAAL .
frans-06
 frans-06 - donderdag 27 maart 2008 - 08:02   quote  deeplink  
de gouden kooi is een grote commedie,van list en bedrog en manupilatie,alles gaat in opdracht
lisbeth
 lisbeth - donderdag 27 maart 2008 - 08:06   quote  deeplink  
Helemaal waar Janeke. Ik sta er telkens van te kijken hoe Fries reageerd als Huub in de buurt komt. Dieren voelen aan als iemand niet helemaal normaal is. Ik zou geen hap kunnen eten met die kwal in de buurt. En je weet het maar nooit gsteren stond hij ook met de bleekwaterfles te rommelen bij het eten, zelfs Ricardo waarschuwde hem. Het is toch te gek voor woorden.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 08:33   quote  deeplink  
Met bleekwater dubbel zout portie, en dat van de idioot die claimde vergiftigd te zijn door Brian. Halve zool.
tino
 tino - donderdag 27 maart 2008 - 09:29   quote  deeplink  
de enige echte volkomen idioot van DGK en Oldenzaal----Huubje, de breedbekkikker
lisbeth
 lisbeth - donderdag 27 maart 2008 - 09:52   quote  deeplink  
Ja, Xanne en Huub zijn moeder en zus zeiden dat ook. Ik vind het vreemd dat we daar nooit meer iets van hebben gehoord. Ik had als ik Brian was geweest aangifte gedaan van valse beschuldiging.
tino
 tino - donderdag 27 maart 2008 - 10:00   quote  deeplink  
ach, Xanne en Lisbeth, alles wat dat joch niet mag doen volgens de regels en toch doet wordt met een enorme deken toegedekt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 17:14   quote  deeplink  
nou wat ik helemaal niet begrijjpt waarom clair in de kooi is gekomen toch voor de winst toch niet die rampe kabouter te steunen
frans-06
 frans-06 - donderdag 27 maart 2008 - 17:22   quote  deeplink  
dat komt omdat zij er jeuk aan had het zelfde als amanda
lisbeth
 lisbeth - donderdag 27 maart 2008 - 18:38   quote  deeplink  
Dat domme wicht kan alleen maar overal om lachen en dan een dom irritant lachje.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 19:07   quote  deeplink  
die vader is nog dommer dan Claire, wat is hij waard nu hij zijn zegen heeft gegevn?
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 28 maart 2008 - 00:04   quote  deeplink  
Ja daar snap je helemaal niets van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het eerste realitysoaphuwelijk?

0.0065798