BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaat Huub ook op zijn knieën?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gaat Huub ook op zijn knieën?

"Ik ben wel zenuwachtig...", spreekt Huub uit. "Waarvoor? De ontslagronde?", vraagt Jaap verbaasd. "Nee! Ik ga toch zo haar vader bellen!", roept Huub verontwaardigt. Maar helaas lijkt het de grote Miljonair niet zoveel te boeien. "Hoe heb jij Cora gevraagd? Ben je op je knieën gegaan?", vraagt Huub toch door. "Ja ruk...", lacht hij. "Even serieus! Ik moet haar morgen ten huwelijk vragen!", moppert Huub. "Gewoon: wil je met me trouwen. Drama drama drama...", aldus een cynische Jaap. "Ook op je knieën?", blijft de Oldenzaler benieuwd. "Ja ook nog!", lacht de grote Miljonair verder. "Maar zeg van te voren wel duidelijk wel tegen haar, dat of jullie nou trouwen of niet, dat jij haar wel wegstemt", gaat Jaap serieus verder. "Dat beseft zij zich wel. Beter dan wie dan ook!", verzekert Huub hem. "We hebben heel duidelijk de afspraak dat wat er tussen ons is, los staat van het spel", legt hij verder uit. "Dat vind ik naïef", concludeert de grote Miljonair. Wat zal Claire antwoorden als het zo ver is?

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 13:20   quote  deeplink  
"ik begrijp het wel" en pakt een sigaretje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaat Huub ook op zijn knieën?

0.0050680