BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub slachtoffer...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub slachtoffer...

Vandaag gaat de les over verschillende structuren. En niet Jaap, maar Huub is vandaag het modelslachtoffer van de twee dames. "Au!", grapt de Oldenzaler voordat ook maar iemand hem heeft aangeraakt. Hij begint nog harder te kermen als zijn meisje zijn gezicht bepoedert. "Doe even normaal", maant ze hem tot stilte. "Wat doe je allemaal op mijn gezicht?", roept hij verbaasd uit. "Huub stilzitten!", roept Claire bij wijze van antwoord. "Ik hou wel heel veel van je als ik dit allemaal toelaat", steekt Huub een veer in zijn eigen... Zou Huub wel zo lang stil kunnen zitten? Of zou de liefde tussen de twee stuklopen op een grimeles?

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 14:10   quote  deeplink  
van een kikkerkoppie kun je niet veel moois maken
makker
 makker - woensdag 26 maart 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Tino, al tijden lees ik elk bericht en elke keer als het over Huub gaat moet jij op een vreemde manier reageren. Mijn vraag is: Kun je niet normaal reageren ofzo of heb je zoveel haat?
johan13
 johan13 - woensdag 26 maart 2008 - 15:01   quote  deeplink  
tino reageerd zoals hij wil reageren. hij hoeft aan niemand verklaring af te leggen waarom hij zo reageerd
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 26 maart 2008 - 15:02   quote  deeplink  
zijn kikkerogen had ie al nu was het helemaal compleet ha ha
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 15:05   quote  deeplink  
makker, ik mag reageren en ik reageer vooral op Huubje omdat het een manneke is dat totaal geen respect heeft voor andere mensen en voor andermans eigendommen en voor andermans mening.
Dat mannetje wens iedereen de meest verschrikkelijke ziektes toe en wil het liefst een dier doodschoppen als het eventueel in de weg loopt.
Dat ventje heeft geen karakter en als hij zijn zin niet krijgt gaat hij zitten janken, daarom makker reageer ik zo op dat etterbakje.
johan13
 johan13 - woensdag 26 maart 2008 - 15:08   quote  deeplink  
tino
jij krijgt van mij een staande ovatie
tino
 tino - woensdag 26 maart 2008 - 15:09   quote  deeplink  
overigens, bedankt johan13.
en wat makker bedoelt met raar reageren snap ik niet, ik reageer op iemand die zo ver weg is dat hij niet meer normaal kan doen.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 26 maart 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Claire had van alles kunnen verzinnen hoezo kikker kop. OOk ik denk er zo over tino, klasse.
fracol
 fracol - woensdag 26 maart 2008 - 16:43   quote  deeplink  
huub merkt dat hij steeds minder word...boetes
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 26 maart 2008 - 16:50   quote  deeplink  
Het gedrag van Huub word niet eens meer ter discussie gesteld in de goudenkooi. we bemerken als streamers steeds vaker, dat de trol totaal geen ruggegraat heeft, en alleen maar krijst bedreigt duwt spuugt kopstoten uitdeelt, enz. enz. en de hele afdeling oncologie erbij betrekt. Terminale patienten zijn allang niet meer onbesproken door dat Etter. en dan nog volhouden dat Kankerpatiƫnten er zelf geen last van hebben. misschien word het tijd voor een bezoek aan de terminale afdeling in het AMC. maar zoals ik die trol heb leren kennen. heeft hij daar niets van. Kijk hoe hij omging met Eric, wiens moeder is overleden aan de ziekte, walgelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 maart 2008 door Joseba@headliner --
makker
 makker - woensdag 26 maart 2008 - 17:34   quote  deeplink  
Tino het was niet om je aan te vallen maar het viel mij zo op dat je alleen hatelijk reageerde op berichten als het om Huub en Claire gaat. Maar volgens mij zijn allen die in de kooi zitten rijp voor opname. Of wou je het gekrijs van Amanda en het para worden van Brian goedpraten??
lisbeth
 lisbeth - woensdag 26 maart 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Ik heb zelf die ziekte en het doet weldegelijk zeer maar ik denk maar hij is niet wijzer.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 00:50   quote  deeplink  
Tino ik sta achter je mening hoor helemaal gelijk het is ook een k.t KABOUTER MET 1 TE GROTE OOG KWAAK KWAAK.
En trouwens MAKKER als je er zo problemen mee hebt hoe hier mensen reageren op KABOUTER dan shout je toch naar de fam.site Nowfuckinglive.eu want daar wordt je van de site gebant omdat je iets maar dan iets verkeerd zegt over die KIKKER dus laat hier lekker de mensen reageren zoals ze willen ja
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 08:31   quote  deeplink  
Alleen al hoe sommige reageren op de andere bewoners is buiten proporties, dus Tino. Helemaal gelijk, en je blijft binnen de grenzen van het toelaatbare dus laat je niets vertellen door een gastbezoeker ipv gastspeler. Het toelaatbare is bepaald door etiquette niet door de mensen die posten.
tino
 tino - donderdag 27 maart 2008 - 09:15   quote  deeplink  
mensen allemaal bedankt voor deze steun, ik ben blij dat ik niet alleen zo over dit ventje denk....
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Hey Tino tuurlijk denk je niet alleen over nou ja ventje zou ik het niet noemen meer EEN VERVELENDE KIKKERDRIL
lisbeth
 lisbeth - donderdag 27 maart 2008 - 14:18   quote  deeplink  
Ze hadden echt de nageboorte moeten bewaren en Huub met het waswater weg moeten spoelen. Deze jongen heeft absoluut geen toegevoegde waarden.
tino
 tino - donderdag 27 maart 2008 - 14:26   quote  deeplink  
hebben ze ook gedaan Lisbeth, kun je toch wel zien, hij vertelt zelf dat hij ook motorisch gestoord is, verklaart een hoop.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 27 maart 2008 - 14:51   quote  deeplink  
ja, je hebt gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub slachtoffer...

0.0052020