BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik snap echt niet wat ze hier komt doen!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 15:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik snap echt niet wat ze hier komt doen!"

Amanda en Ricardo hebben buiten op het terras plaatsgenomen. De Amsterdamse moet even wat frustraties kwijt over haar tegenspeelster Claire. "Ik snap echt niet wat ze hier komt doen. Net als gisteravond, dan komt ze meteen naar boven gestormd om Huub bij te staan. Haar make-up was helemaal uitgelopen en dan zeg ik, en dat meen ik, ga eerst even je make-up bijwerken want je zegt toch niets! Ze staat er maar wat bij!", vertelt Amanda ontzet. "Ik heb dit al eerder gedacht van wat is dit, maar niemand was zo slecht als Claire. Met Dennis bijvoorbeeld. Maar hij was weer voor andere dingen grappig", gaat ze ongelovig door. "Ze is te naïef en te lief. Ik bedoel, ik ben ook lief maar ik kan ook een b*tch zijn, maar hier in De Gouden Kooi moet je je mond wel optrekken!", vindt ook Ricardo. Het is duidelijk dat geen hoge pet op hebben van de Tilburgse blondine!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik snap echt niet wat ze hier komt doen!"

0.0039429