|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Oerend hard
Huub is terug van zijn motorrijles. "Hé, stelletje gekken!", begroet hij Claire en Ricardo in de keuken. "Ik ben met 300 km/u over de snelweg gegaan. Ik dacht echt dat ik van mijn motor afwaaide!", vertelt hij trots over zijn belevenissen van vanmiddag. "Maar ik heb het voor de zekerheid aan mijn instructeur gevraagd: je kan niet van een motor afwaaien", stelt hij zijn vriendin gerust. Ja, het zou ook wel een lullig gezicht zijn, eerlijk gezegd.
"Kijk, zo zat ik!"
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
tuurlijk huubje 300 km overdrijven ben je goed in |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
overdrijven is hij goed in, liegen verdraaien, en het meest, iedereen de schuld geven, vooral de schuld nooit bij je zelf zoeken. jammer dat Jaap niet met je mee lult zoals Eric, he Huub? wat Jaap niet ziet verteld hij niet. Misselijk ventje, walgelijk. die zou je toch met liefde helemaal de >>>>>>>...... schoppen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOh dat een kabouter op een motor 300 km jaja geloof je het zelf pfff misselijk idioot Jaap heeft allang de pik op jou maar hij doet wat hij doet heel slim |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
door die flaporen is hij misschien net boven de dertig gegaan en dat lijkt voor zon flutventje al snel boven de 250 uiteraard. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
overdrijven liegen de boel omdraaien ben jij ook zo goed in ,maar huub dacht ik ben een dombo misschien kan ik wel vliegen,het is te proberen |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
met die zonnebril op zat hij vanmorgen op een solexje met dertig km per uur (moest wel meetrappen, zielig he) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
je kunt beter als een del half in je nakie met een wollen muts op je kop auto gaan rijden? die pruik is al een en al klit |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
nou frans een beetje jaloers is niet erg t ja je hebt of hebt het niet |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ook echt om jaloers op te worden ja.....zoveel klasse... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als een van mijn kids er zo bij zou lopen kwamen ze niet eens buiten, maar ja normen en waarden en respect zijn ver te zoeken bij die del |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat denk je van schelden met de woorden die jij telkens weer gebruit Frans, je reageert niet om WAT ik schrijf over Huubje, maar OMDAT ik schrijf en dan ga je het weer terugvoeren op andere bewoners die met zijn (Huubs) rijles niets te maken hebben. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wel is jou moeder ook een teef dan??????????wat jullie schrijven intreseerd mij geen ene moer, maar mijn ma er buiten laten is dat duidelijk,dag pino fijne dag verder |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik kan me niet herinneren dat ik het over jouw moeder iets heb geschreven, ik had het over Huub op zijn solex, verder niet en Frans mijn moeder is al lang overleden en over de doden niets dan goeds, begrepen..... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik gebruit niks jou woord lees ff, jullie vallen mij constand aan,is het niet over de taal fouten?kijk ff naar jullie zelf om mee te beginnen, dan wel over mijn moeder, mijn moeder is om te beginnen geen teef, ik ben een oude viezerik en ga zo maar door daar reageer ik op je zit het toch te lezen of begrijp jij het niet |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Frans dit heeft geen zin, bekijk het maar, na de goede morgen wens ik je een fijne dag toe en tot nooit meer ziens !! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou word je kwaad zeker kijk naar jou eigen schrijf fouten ,en heb ik gezecht dat jij dat heb geschreven, nou je bent met recht een pino ,en tot nooit meer ziens ben ik nog niet zeker van,ik kom van de rolleman en laat mijn moeder niet beledigen,die is mij nog steeds heilig |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
- allerlaatste waarschuwing! niet op anderen reageren! - Boudewijn |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Boudewijn, die Frans doet niet anders, of je het nu probeert met alle redelijkheid, hij blijft maar op anderen schelden en iedereen voor rotte vis uitmaken. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
zeg dat met recht,probeert nog een wit voetje te halen maar helaas ze hebben hem door |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
zometeen worden wij samen de nieuwe jut en jul genoemd let maar op of in hun woorden kut en zul.... hahaha frans wij laten ons niet gek maken he?! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
moeten ze toch van hogere huizen komen willen zij mij gek maken,mits mij familie er bij betrokken word dan is het een ander verhaal,wat ben jij dan een jut of jul?hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Frans het doet je niks wat andere schrijven waarom neem je de moeite steeeds om te reageren dan ik bedoel maar iedere keer als er iemand wat schrijf kom jij weer kom op je kan zonder dat je weer gaat reageren |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Frans het doet je niks wat andere schrijven waarom neem je de moeite steeeds om te reageren dan ik bedoel maar iedere keer als er iemand wat schrijf kom jij weer kom op je kan zonder dat je weer gaat reageren |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie reageert er op wie ,jij toch maf mokkelkun jij niet lezen wat boudewijn schrijft dat geld ook voor jou |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Die achterlijke familie vanClaire geeft toestemming voor dit huwelijk, die mensen zijn nog dommer dan Claire, die ouders geven geen reet om die meid. als ik die broer was probeerde ik te redden wat er te redden valt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee de moeder en zussen geven veel om die meid hahaha geen brief, geen telefoon, geen kaartje,geen bezoek,als je het dan heb over een achterlijke familie zijn die dat wel,dan heb ik het over de familie balk |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 - 10:49 schreef frans-06 het volgende:nee de moeder en zussen geven veel om die meid hahaha geen brief, geen telefoon, geen kaartje,geen bezoek,als je het dan heb over een achterlijke familie zijn die dat wel,dan heb ik het over de familie balk is er jou wat gevraagd dan\
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
familie van Amanda houdt zich zoveel mogelijk uit de media weg uit schaamte, ik zou me ook kapot schamen als dat mijn dochter/zus was |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee er word wat geschreven,vraag ik om jou mening nee toch, dus waar bemoei jij je mee,maar zo zie je jullie zijn zo sportief het een net zo goed als het ander ,maar ja de waarheid is nu eenmaal hard,het is niet anders |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 - 11:08 schreef italiangirl het volgende:familie van Amanda houdt zich zoveel mogelijk uit de media weg uit schaamte, ik zou me ook kapot schamen als dat mijn dochter/zus was zou de familie van huub zich dan niet schamen voor zo'n kind, nou dan weet ik wel hoe dat in elkaar zit. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
blijkbaar niet want die komen toch regelmatig op bezoek |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat heb jij nou eens goed bekeken, als die ma van skattie zich gaat vertonen op de t.v dan pas gaat goed die beerput open reken maar van jes hahahaha |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
ja maar op bezoek komen is heel iets anders als schamen voor, als ik zo'n zoon had die zo te keer ging, letterlijk en figuurlijk, zou ik me in ieder geval kapot schamen. Ik heb huub ook geen overleg met zijn familie zien hebben over zijn zogenaamd huwelijk, is dat normaal ?? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
je word wel met motor en al van de weg geblazen maar jij niet van de motro af, nou Huub hoop da je kaplaarzen dan vast zitten met orion plamuur. want anders wordt je toch echt van je motortje afgeblazen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik weet het wel zeker,ondanks dat de schrijvers op deze pagina zo af zitten te geven op huub blijft zijn familie hem wel trouw,ondanks de 3 vaders wat waar is ,is waar |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
zit ook wat in, hoe hij schreeuwd en tekeer gaat in zeker niet normaal, als het mijn zoon was zou ik zijn mond uitspoelen met zeep net zolang tot ie het leert, maar Huub doet alles maar dan ook alles voor het spel en maakt daar geen geheim van en ja mijn manier zou het nooit zijn maar ieder zijn manier van spelen.... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
je moet maar zo denken voor geld doen ze alles ik persoonlijk gun het jaap |
|
|
|
|
tino
|
|
|
goed zo frans, ben ik met je eens |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
klopt, ik gun het Jaap ook het meest |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dan maar duimen mensen dat jaap er met de poet vandoor gaat. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
duimen, maar denk niet dat Jaap gaat winnen.... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het is doorgestoken kaart, de clan van Huub en Clair zitten hierachter |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
kijk tino en daar ben ik het weer niet met je eens.... ik persoonlijk(niet meteen weer gaan aanvallen) denk juist de clan van Brian. De hele gouden kooi is trouwens 1 groot nepzooitje , maar de winnaar heeft de regie allang gekozen en dat wordt toch Brian...helaas |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 - 12:07 schreef italiangirl het volgende:kijk tino en daar ben ik het weer niet met je eens.... ik persoonlijk(niet meteen weer gaan aanvallen) denk juist de clan van Brian. De hele gouden kooi is trouwens 1 groot nepzooitje , maar de winnaar heeft de regie allang gekozen en dat wordt toch Brian...helaas Ik denk juist weer dat Huub het moest worden. maar nu vind ik dat die Claire constant de hand boven het hoofd wordtgehouden. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
we kunnen speculeren maar we moeten toch afwachten .... Ik duim voor Jaap |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Maar geloof mij wanneer Claire daadwerkelijk zou winnen dat de pleuris uitbreekt |
|
|
|