|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Telefoonangst?
Huub zoekt Jaap even op in het kantoor, want er is van alles te bespreken. "Heb je Claires vader al gebeld?", wil Jaap weten. "Nee, maar dat gaat vanavond of morgen gebeuren. Maar het is mooi dat Claire morgen op de stoel zit. Dan is het effect van het aanzoek veel groter! Weet jij of Brian en Amanda iets weten?", vraagt Huub. "Ze weten niks. Ik heb alleen gezegd dat we plannen hebben, maar dat deze niet tegen Brian of Amanda gericht zijn", lacht Jaap. Nou, alles in kannen en kruiken dus. Nu nog de vader van Claire bellen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
JA EN WAAROM DOET HIJ DAT ALLES OM EEN MOOI SHOT VOOR TV NOU KWAL HIER JE SHOT UITEINDELIJK HEB JE MEER MENSEN TEGEN JE DAN VOOR JE |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker weten heeft hij er meer tegen maar hoe dom zou clair zijn als die doos ja zegt nou ook knetter gek dan ze durf niemand op de stoel zetten maar zou wel met die kikker trouwen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ik HOOP echt dat de broer van Clair komt voor een week dat die huub en clair zeker de ogen laat open maken want echt net zat hij echt te schijten toen ze zij dat ze ook naar jaap kon gaan om een plan te maken die kop van die kabouter die ontplofte bijna hahaah hij weet dat als clair dat zou doen hij buiten de kooi staat ik hoop dat dit echt gaat gebeuren. En ook als hij die vader van Clair belt dan hoop ik echt dat die vader zegt ik wil jou niet als schoonzoon wat moet ik met een kabouter me dochter kan beter maarja |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is gewoon een 1april mop die hele trouwerij gaat echt niet door |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2008 - 18:30 schreef Merty het volgende:Ik HOOP echt dat de broer van Clair komt voor een week dat die huub en clair zeker de ogen laat open maken want echt net zat hij echt te schijten toen ze zij dat ze ook naar jaap kon gaan om een plan te maken die kop van die kabouter die ontplofte bijna hahaah hij weet dat als clair dat zou doen hij buiten de kooi staat ik hoop dat dit echt gaat gebeuren. En ook als hij die vader van Clair belt dan hoop ik echt dat die vader zegt ik wil jou niet als schoonzoon wat moet ik met een kabouter me dochter kan beter maarja Hij kan totaal niet incasseren, wel dreigen en bedreigen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- allerlaatste waarschuwing! niet op anderen reageren! - Boudewijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
- niet op reageren -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
- niet op reageren -
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- niet op reageren -
|
|
|
|
johan13
|
|
|
jij betrekt ook vaak familie erbij, dus ga nou niet piepen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: gewoon NIEMAND familie erbij betrekken, dit is een laatste waarschuwing voor iedereen! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
boudewijn ben jij er niet een paar vergeten die de boel opnaaien |
|
|
|