|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Jaap wil je eruit stemmen"
Het gesprek gaat nog even verder... "Ik kan me wel helemaal afhankelijk maken van jou, deze maand en deze ontslagronde", begint Claire. "Newsflash: dat ben je!", onderbreekt de Oldenzaler haar. "Ik geef je op een briefje dat Jaap je eruit wil stemmen. Omdat het zijn laatste kans is om een speler te lozen. Als hij maar ergens de intentie heeft om met jou samen te spelen, gaat hij niet twee dagen voor de ontslagronde met Amanda en Brian praten", vertelt Huub haar. "Dat snap ik heel goed", zegt Claire, maar denkt het echt niet anders gekund te hebben. Tja, zal dit misschien haar ogen gaan openen, dat de ontslagronde morgen al is?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja en niet clair liever jou sukkel maar die clair begrijpt dat weer neit |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire heeft alle kans om Huub eruit te wippen,maar ze is te dom om dat te snappen,en denk met een trouwerij een plaats in de finale te krijgen....dat gaat hem niet worden!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is gewoon een 1april mop,die hele trouwerij geloof mij maar |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij liegt en bedriegt weer alsof het gedrukt staat, als Clair hem er uit stemt staat ze in de volgende pop-pol dik bovenaan, zoveel fans heeft die kabouter nog. Trouwens 1 april is pas volgende week !!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
meen jij dat nou? ik ben blij dat jij dat zeg ik had het niet geweten of trouwen ze morgen al?zou kunnen natuurlijk |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
Die kabouter is al een ton kwijt aan problemen die hij heeft veroorzaakt.. wie wil er nou met zo'n armoedzaaier trouwen.. dan kan Claire de trouwerij zeker betalen, want die kneus heeft geen centen meer als hij er uit komt |
|
|
|