BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike vertelt over zijn huis!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Mike vertelt over zijn huis!

Het busje van de makelaar komt weer voor de deur rijden en Mike stapt uit. De twee mannen nemen afscheid. Mike loopt naar binnen, maar kan eerst niemand vinden. Dan vindt hij Claire en Huub in de Private Room, die nog steeds hun post aan het lezen zijn. "Nou vertel!", zegt Huub meteen enthousiast. "Als je binnenkomt heb je een douche en wc en zo, dan ga je met de trap naar boven toe, dan heb je een huiskamer en een enorme slaapkamer. Die slaapkamer is nog groter dan die van de buren, daar kan ik een mooi hemelbed in kwijt! Ja ik ga er echt een mooie crib van maken...", vertelt Mike enthousiast. "Leuke buurt, als je er zo doorheen loopt?", vraagt Claire en van wat de gastspeler al gezien heeft, zit dat helemaal goed. We zijn blij voor je, Mike!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - woensdag 26 maart 2008 - 21:47   quote  deeplink  
mike gefeliciteert jongen ik hoop dat je het gaat redden maar ik denk van wel, jou collegaas zullen jou wel bijstaan,veel gezondheid en geluk in jou nieuwe woning het ga je goed
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 27 maart 2008 - 00:49   quote  deeplink  
ach hij krijgt ook begeleiding dus dat is wel mooi geregeld
tino
 tino - donderdag 27 maart 2008 - 09:49   quote  deeplink  
mike proficiat en voordat je weggaat : probeer die kabouter een oor aan te naaien, waait ie de volgende keer misschien van zijn solex af

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike vertelt over zijn huis!

0.0055191