BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Griekse kwesties

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Griekse kwesties

Met de aanwezigheid van Dimitri en Dinos is het Griekse gehalte in de Villa explosief gestegen. Reden voor Huub om een historische kwestie aan het licht te brengen: de strijd om Cyprus. "Ik vind het zo raar. Dan heb je tienduizend eilanden in je land, maar dan ga je uitgerekend om dat ene eiland zitten ruziƫn met Turkije", uit Huub zijn onvrede. Dimitri en Dinos lijken er redelijk onverschillig onder. Zolang zij butler mogen spelen in De Gouden Kooi vinden ze alles prima!

bron: tien.tv
billy
 billy - donderdag 27 maart 2008 - 00:38   quote  deeplink  
alles prima ik wil die huub zowiezo slopen maar dan nog zulke domme opmerkingen Cyprus is Grieks en alle turken moeten ervanaf terug naar azia naar mongolie en ik snap niet dat die Grieken niets doen ik zou hem slopen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 09:04   quote  deeplink  
Huub leest te veel, en baseert zijn mening op uitspraken uit boekjes. Heeft overal een mening over. over alles weet hij een minuscuul beetje, typisch de tactiek van een oplichter, laat je slachtoffer in de waan dat je op de hoogte bent van de stand van zaken, wat overblijft is lucht. Als de familie van Claire akkoord gaat met een huwelijk, dan is het pas echt ziek, zeker uit het zo katholieke Brabant, het zou van de gekke zijn, ben wel heel benieuwd of Bram komt, Huub wil Bram op zijn bek laten gaan, omdat Bram in zijn brieven aan Claire advies geeft over wat ze zouden kunnen doen. tja daar is het net niet heertje niet van gediend, van advies. Nu als Mijn zus in de kooi zat en ging met Huub ramde ik haar direct die kooi uit. en Huub op zijn bek, voor Lul zet je jouw eigen familie maar, niet mijn zus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Joseba@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Griekse kwesties

0.0104269