|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Dinos vs. Brian
Dinos schijnt ook wel een handje van kickboksen te hebben. Brian en hij gaan dan ook een wedstrijdje doen. Brian vindt dat Jaap scheidsrechter moet zijn en gaat hem dan ook meteen in het kantoor halen. "Japie, ik heb een vraag voor je: ik wil jou als scheidsrechter. Je bent vandaag gedoopt als scheidsrechter", zegt hij. "Tuurlijk wil ik dat. Wat zijn de regels eigenlijk?", vraagt Jaap, die dat wel ziet zitten. "Verzin ze. Als het te heftig wordt, moet je er tussen komen en dan moeten we naar jou luisteren", vertelt Brian. "Ik zorg dat ik er ben, ik kom meteen", is de grote Miljonair enthousiast. Brian gaat zich meteen omkleden, dat wordt nog spannend!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
dinos je was top!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door italiangirl -- |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dinos was top, en ontving meer dan een behoorlijk schop, en Brian op je kont, helemaal geen schande zolang je maar opstaat. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en die schrammen in je gezicht zijn van je washandje. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dinos de afspaak staat nog steeds,sparren kan hij niet hij denkt dat hij in de ring staat een en al agressi,en totaal geen uithoudings vermogen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Volgende week weer dinos? we spreken elkaar sowiezo zaterdag aqapimo! filos de scrapta! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hahaha hij dacht zeker dat hij met een washandje aan het sparren was |
|
|
|