BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslag Dimitri?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 26 maart 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ontslag Dimitri?

Brian neemt Huub even apart. Hij zegt Dimitri misschien wel te willen ontslaan en vraagt of Huub het daar mee eens is. "Om een statement te maken", zegt Brian. "Dan ontslaan we hem niet meteen vanavond", zegt Huub wel. "We trekken gewoon alle Miljonairs bij elkaar. Ik heb hem nog wel een hak te zetten, hij heeft me vaak genoeg genaaid", gaat Huub verder. "We sturen hem weg en gaan even met z'n vijven zitten", eindigt Huub en ze gaan naar boven en vragen de butlers even weg te gaan. Ze vragen wat de anderen er van vinden. Die zijn het er ook over eens dat hij die uitspraken niet had moeten doen. Nu komen zijn echte frustraties naar boven, vinden ze allemaal. Ze zeggen hem allemaal te willen ontslaan. "Wat vind jij ervan, Ricardo?", vraagt Huub. "Ik ben nu de hoofd butler, als jullie klachten hebben, mogen jullie dat tegen mij zeggen. Als jullie hem willen ontslaan, gaan jullie daarover, niet ik", zegt Ricardo. "Een ding waar ik me erg aan stoor, is zijn laffe gedrag en zijn gedraai", is Brians mening. Wat zal er met Dimitri gaan gebeuren?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslag Dimitri?

0.0049560