BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "En wat als ze nee zegt?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 maart 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "En wat als ze nee zegt?"

Huub komt even bij paardenmeisje Ellen kijken hoe zij Fries traint. Hij moet ook even zijn hart luchten. "Dus dat wordt spannend vanavond Ellen. Ik geloof niet dat ik ooit zo zenuwachtig voor iets ben geweest", begint hij. "Het is ook niet zomaar iets als ze ja zegt", antwoordt Ellen die precies weet waar hij het over heeft. "En wat als ze nee zegt?", vraagt Huub zich af. "Dat kan ook natuurlijk... Wat denk je zelf?", vraagt de instructrice. "Ik denk niet dat ze nee zou zeggen, dan zou ik het niet vragen", antwoordt hij zelfverzekerd. "Ik moet het zo vragen dat ze geen nee kan zeggen", besluit de Oldenzaler dan."Ja! Je moet het zo mooi brengen... Als iemand dat kan ben jij het wel!", spreekt ze hem ook moed in. "Met die mooie ogen. Je maakt er zo'n verhaal van", vervolgt ze. "Het mooie is ook dat ze het niet verwacht vanavond. Ergens zal ze zich druk maken dat ik haar eruit stem", glimlacht Huub. Hij lijkt dus redelijk zeker van zijn zaak. Dat betekent dus dat we vanavond het huwelijksaanzoek van Huub mogen aanschouwen...

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 27 maart 2008 - 14:23   quote  deeplink  
mooie ogen ???????????????die paardejuf moet snel een nieuwe bril kopen, dan ziet ze pas echt wie ze voor zich heeft, de kikkerbek, hij draagt niet voor niets altijd een zonnescherm op zijn haren, om zijn ogen te beschermen, dat ze niet verder uitpuilen
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 14:26   quote  deeplink  
Korsakov syndroom, uitpuilende ogen, en wazige blik op oneindig.De ziekte van Korsakov omvat daarnaast nog polyneuritis als deficiëntiesyndroom bij chronisch alcoholisme.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 14:28   quote  deeplink  
[bewerk] Symptomen
De belangrijkste symptomen zijn:

Geheugenstoornissen
Confabulaties (nemen af in de loop van de tijd)
minder of geen rekening houden met gevoelens van anderen en zelfoverschatting
Naast deze bovengenoemde symptomen kunnen er diverse andere bijkomende symptomen optreden als gevolg van de hersenbeschadiging. Naast de neurologische/psychiatrische symptomen is er veelal door de leefstijl ook vaak bijkomende "schade" door het overmatig alcoholgebruik. (Hart- en vaatziekten, leverfunctiestoornissen, polyneuropathie en verhoogd risico van aandoeningen aan mond/keel/slokdarm). Ook maatschappelijk is er vaak een situatie dat men nog maar een klein netwerk heeft door de alcoholproblematiek die over het algemeen al jaren heeft geduurd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Confabulaties
Patiënten die zich dingen niet kunnen herinneren hebben sterk de neiging deze lacunes op te vullen door verzinselen. Korsakovpatiënten lijken dit niet bewust te doen. Confabulaties nemen vaak in de loop van de tijd af. Wel kunnen ze buitenstaanders wel eens flink op het verkeerde been zetten doordat de verhalen als overtuigend en reëel kunnen overkomen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 14:32   quote  deeplink  
nou klinkt dat als Huubke of wat.Dat er nog geen arts is die deze symptomen heeft herkent is al helemaal griezelig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 14:35   quote  deeplink  
. Gedragsstoornissen
Dit hangt samen met de persoonlijkheid van de patient, het is niet te zeggen hoe iemand zich gaat gedragen en wanneer iemand gedragsstoornissen krijgt. Voorbeelden zijn: kinderlijk, snel geprikkeld, egoïstisch driftmatig gedrag.

Griezelig, gewoon een karakterschets van Huubke
frans-06
 frans-06 - donderdag 27 maart 2008 - 20:53   quote  deeplink  
als je een beetje menselijk bent gun je iemand deze ziektes toch allemaal niet
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Het is maar 1 ziekte en het word Huub niet gegunt,hij heeft deze symptomen hij gedraagt zich alsof hij deze ziekte heeft. Kan iemand Frans zijn toetsenbord stelen we worden allemaal misselijk van dat ventje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - donderdag 27 maart 2008 - 21:45   quote  deeplink  
wat voor ziekte heeft die rat dan snel geprikkeld, geiriteerd ,driftbuien, gedragstoornissen,geen zelf beheersing draadjes maken contact in zijn hoofd,een normaal mens heeft hersens hij heeft draadjes,wat voor ziektebeeld heeft hij dan ?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:58   quote  deeplink  
NOU BOUDEWIJN JIJ HEBT WEL EEN HEEL LANGE ADEM MET FRANS 06

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Joseba@headliner --
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 09:08   quote  deeplink  
DAAR MOET IK HET HELAAS VOOR JOU, BOUDEWIJN, HELEMAAL MEE ENS ZIJN.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 28 maart 2008 - 10:06   quote  deeplink  
ach wat zielig twee zielen een gedachte het zijn net papegaaien dus boudewijn wat voor lange adem moet jij hebben voor deze twee kneuzen?en pino zo dat jij mij aanvalt op mijn schrijven het moet eens zijn inplaats van ens,beetje last van zenuwen misschien? te veel gekeken naar sesam straat?
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 10:47   quote  deeplink  
je hebt weer het laatste schelwoord frenske, proficiat
frans-06
 frans-06 - vrijdag 28 maart 2008 - 11:05   quote  deeplink  
je blijft reageren zou je toch niet meer doen? hou op dan
frans-06
 frans-06 - vrijdag 28 maart 2008 - 11:14   quote  deeplink  
pino voor jij druk op plaats bericht lees het eerst dan even voor jij op plaats bericht druk, het heet scheldwoord dus geen schelwoord
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 11:26   quote  deeplink  
het werd niet verwacht, welnee, de hele week praat hij nergens anders over, de persoon die zich rot lacht is Lieke, is zij daar goed vanaf gekomen. wat ik wel heel vreemd vond, dat Huub er gelukkiger uitzag dan Claire, wat nu als die gozer het echt meent, zij denkt van, zo zit ik mooi hier tot het eind van de show, dan speelt zij toch een beter spel dan Huub denkt. ergens heb ik medelijden met Huub. ja ik weet het. Hij is dit en hij is dat, maar dan nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2008 door Izz@headliner --
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 11:30   quote  deeplink  
het geluk is met de dommen
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 11:31   quote  deeplink  
dat gezegd hebbende Tino, maar kan het nu niet zo zijn, dat Claire in plaats van heel dom, heel geraffineerd is? Huub gewoon voor haar karretje spant?
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 11:34   quote  deeplink  
dat hoop ik van harte en als dat zo is stuur ik haar een bos bloemen
frans-06
 frans-06 - vrijdag 28 maart 2008 - 11:42   quote  deeplink  
wat een lief gebaar ?
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 11:56   quote  deeplink  
een bossie brandnetels kan ze krijgen
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 11:57   quote  deeplink  
Huub is zeer zeker niet mijn favoriet, maar zij verdiend het niet de finale in te gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "En wat als ze nee zegt?"

0.0080888