BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda wil meer contact!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 maart 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda wil meer contact!

Amanda zit met Ricardo in de Private Room en ze hebben een beladen gesprek over familie en vrienden. Amanda uit haar teleurstelling over het sporadische contact dat ze heeft gehad met haar moeder en haar zus, Deborah. "Ik wil gewoon een briefje, of een kaartje, of een telefoontje. En ik merk gewoon de laatste weken dat het me dwars zit", uit Amanda haar frustraties. Ze vertelt dat ze daarom ook zo uit haar slof schoot toen Palma vorige week Amanda's moeder betrok bij de ruzie die ze had met de Amsterdamse. Ricardo biedt vervolgens aan om Amanda's gedachtes voor haar te ordenen in een goede brief gericht aan haar moeder. Dit vindt de Amsterdamse een goed plan en ze besluit ook haar zus Deborah een kaartje te sturen, in de hoop een reactie te mogen ontvangen.

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - vrijdag 28 maart 2008 - 08:44   quote  deeplink  
je moet je klep open trekken tegen de gene waar het voor bedoeld is, en niet tegen palma die zei alleen maar dat je tegen jou familie zo,n grote bek moet hebben,daar heeft ze nog gelijk in ook,en liefde kun je niet afdwingen jou hele familie geeft geen ene moer om jou,alleen als je uit de kooi komt met wat geld dan ben jij welkom je bent nog stommer dan clair

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda wil meer contact!

0.0037558