Villa Vandaag: Jaap en Cora...
In het kantoor laat Jaap zijn single horen. Cora lacht wel, maar niet van harte, ook Jaap kijkt twijfelend voor zich uit. "Stuk beter dan die van Huub!", zegt ze als het nummer is afgelopen. De grote Miljonair zet meteen het nummer van zijn kompaan op. Gelukkig zet hij deze snel weer uit. "Was je niet geschrokken van mijn brief?", vraagt hij voorzichtig. "Ik heb geen brief gelezen", antwoordt zij verbaasd. Jaap houdt het niet meer droog en weet niets meer te zeggen. Jaap heeft zo zijn best gedaan op die brief... En nu heeft ze hem niet eens gelezen... Komen de twee er nog uit?
"Er zit maar een ding op: hoer", zegt Cora ineens. Jaaps ogen vallen bijna uit zijn hoofd. "Ik hou zoveel van je", vervolgt ze. "Je zit hier al zolang, en je blijft een man. Het is alleen een beetje lullig dat ik het zo zou kunnen zien als ik zou willen", zegt ze dapper. "Ik wou dat je mijn brief had gelezen', mompelt Jaap. Gelukkig heeft hij nog een versie uitgeprint. "Ik zou zeggen lees maar gewoon", zegt hij tegen zijn vriendin. Cora begint met het lezen van de pagina's...
bron: tien.tv |