BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je overvalt me!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 maart 2008 - 19:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Je overvalt me!"

De vader van Claire is wel wat bezorgd. "Jij bent toch echt Huub, hè? Ik word toch niet in de maling genomen?", vraagt Ron dan ook voor de zekerheid. Huub verzekert hem van niet en geeft de beweegredenen van het gesprek vrij. "Ik heb een hele mooie ring in mijn binnenzak...", begint hij. "Ja daar zou je me inderdaad nog over bellen. Jeetje, je overvalt me.
Het is allemaal op afstand het is enorm moeilijk en ik mis Claire dan ook enorm. Ik heb je leren kennen in drie maanden tijd en ik moet eerlijk zeggen dat ik je een fijne gast vind. Zeker voor de momenten dat je Claire hebt getroost. Maar als het alleen voor het tv-moment is, dan moet je een ander tv-moment zoeken", luidt Rons eerst reactie op het gebeuren. Maar Huub heeft zijn woordje klaar!

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 20:06   quote  deeplink  
hij is niet bezorgd anders had je allang naar je dochter gebelt dus hij is het met die kikker eens of bang dat zijn meisje niets anders kan krijgen
jetje
 jetje - vrijdag 28 maart 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Of hij denkt, dat gaat toch niet gebeuren, het gaat puur om sensatie.. aandacht... slijmmmmmmmm bahh.. nou de tijd zal het leren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je overvalt me!"

0.0045070