|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik hou van haar"
"Ik heb hier heel goed over nagedacht en ik heb laten zien dat ik heel veel om haar geef", begint Huub zijn betoog. "De ontslagronde is vanavond en ze is heel zenuwachtig dat ik haar eruit ga stemmen, maar ik heb natuurlijk een heel andere vraag. Het begon als een grapje maar het heeft heel veel meerwaarde. Ik ben verliefd op Claire en ik hou van haar en het is een mooi statement naar buiten toe. Het is zeker niet zo dat ik na de Kooi meteen een scheiding wil", probeert hij Ron te overtuigen. "Ik zou het ook niet alleen voor tv willen doen, want dan gooi je iets van jezelf te grabbel", gooit hij er nog achteraan. "Claire is een prachtig meisje en ze verdient alle respect. Ik kan het prima scheiden. Het spel en wat jullie willen doen. Verplaats je in mijn situatie. Ik heb drie maanden naar je kunnen kijken en je leren kennen. Maar het is voor mij ontzettend moeilijk om via de telefoon te doen. Ik ken je alleen van de beelden, van het streamen", spreekt Ron zijn twijfels uit. Kom Huub, zet je beste beentje voor!
Jaap haalt alles uit de kast om iedereen af te leiden!
bron: tien.tv |
|
|