BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claires vader geeft toestemming!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 maart 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claires vader geeft toestemming!

"Ik ken je niet persoonlijk, maar ik ben je wel beter gaan kennen. Ik steek mijn middelvinger op naar de wereld. Ik heb lak aan iedereen, maar je wilt niet weten wat er allemaal gebeurt hier. Wat wil je doen?", gaat Claires vader door. "Ik wil met Claire verder spelen tot 22 mei, maar moet alles doen om Jaap aan me te binden", antwoordt Huub. "Claire moet heel gelukkig worden en ze is een schattebout en ze zit enorm in mijn huid. Jammer genoeg kunnen we elkaar niet in de ogen kijken, als jij het meent wat je zegt en alles voor Claire wil doen dan zeg ik natuurlijk ja", hakt Ron de knoop door. "Ik meen alles en daarom heb ik dit telefoon gesprek. Ik meen alles uit de grond van mijn hart!", pleit de Oldenzaler zielsgelukkig. "Dus jij gaat Claire ten huwelijk vragen?", sluit Ron het gesprek grinnikend af. Huub hangt met een gelukzalige glimlach op. Het is zover!

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 19:41   quote  deeplink  
net zo dom als zijn meisje
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Ja heel dom ook zo nep hoe ze in het begin over die Kabouter zeiden alles nep bah nou zie je de grootste rat is die Kabouter
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 21:08   quote  deeplink  
nooit geen sex zei ze toen ze in de kooi kwam dat moest ze haar papie beloven je ziet het nu is papie net zo dom zijn meisie luisterd niet maar ik denk dat het allemaal doorgestoken kaart is ook met fam.onderling
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 22:05   quote  deeplink  
knetter gek zijn ze daar ook in tilburg
Decency
 Decency - donderdag 27 maart 2008 - 23:28   quote  deeplink  
De ring en het telefoon gesprek met de vader van Clair
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 28 maart 2008 - 08:34   quote  deeplink  
zie je die gluiperd in de camera,s kijken met zijn ringentje in zijn had voor iedere camera heeft hij al gestaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claires vader geeft toestemming!

0.0047669